اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اختصاص ١٠ میلیارد و ٤٠٠ هزار تومان بسته معیشتی از سوى ستاد اجرایی به هرمزگان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان با بیان اینکه تاکنون یک میلیون بسته معیشتی در کشور توزیع شده است، گفت: ١٠ میلیارد و ٤٠٠ هزار تومان بسته معیشتی از سوى ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به هرمزگان اختصاص یافت.

اختصاص ١٠ میلیارد و ٤٠٠ هزار تومان بسته معیشتی از سوى ستاد اجرایی به هرمزگان

منوچهر دانشمند ظهر امروز در حاشیه دومین مرحله از طرح مواسات و همدلی در مسجد جامع بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بر حسب وظیفه خیرخواهانه خود همایش همدلی و احسان جهت کمک به نیازمندان را برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: این همایش در ماه مبارک رمضان و در روز تولد امام حسن(ع) با تهیه 32 هزار و 500 بسته معیشتی شامل؛ مرغ، برنج، حبوبات، روغن و کنسروجات آغاز و ان‌شاءالله به‌دست نیازمندان خواهد رسید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان، ارزش هر بسته غذایی را 320 هزار تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون یک میلیون بسته معیشتی از سوى بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایى در کشور توزیع شده است.

دانشمند، ارزش بسته‌هاى معیشتى اختصاص یافته به هرمزگان را ١٠ میلیارد و ٤٠٠ هزار تومان عنوان کرد و بیان داشت: ان‌شاءالله با محوریت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس این هدایایی که از سوی دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است را در این ماه جاری به دست آسیب‌دیدگان و کسانی که در استان هرمزگان تحت تأثیر معیشتی قرار گرفته‌اند می‌رسانیم.

وی در پایان یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در تمامی شرایط پای کار است و به‌زودی زمان رزمایش دوم کمک مؤمنانه نیز از سوی این ستاد اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول