اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مردم مازندران جلوه زیبایی از رزمایش کمک مومنانه به نمایش گذاشتند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم استان تاکنون جلوه زیبایی از مواسات، همدلی و کمک مومنانه به تصویر کشیدند.

مردم مازندران جلوه زیبایی از رزمایش کمک مومنانه به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی شنبه‌شب در مراسم توزیع کالاهای معیشتی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که در مصلی ساری برگزار شد، با قدردانی از حضور پر شور مردم و سپاه در لبیک به فرمان رهبری در رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: مردم مازندران به دعوت مقام معظم رهبری لبیک اجابت گفتند و چه زیبا وارد صحنه کار شدند و این جلوه زیبا از مواسات، همدلی و کمک مومنانه را در این رزمایش به تصویر کشیدند.

وی افزود: همه مردم، فرماندهان سپاه و بسیجیان، ائمه جمعه، استانداری، فرمانداران و اقشار گوناگون، پای کار آمدند تا این رزمایش به خوبی، اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: جایی که خداوند رحمتی نبیند، رحمت و ترحمی نمی‌کند و این رزمایش از آن جهت که جلوه رحمت مردم است و آن‌هایی که دارند به نیازمندان کمک می‌کنند، انفاق می‌کنند؛ از این لحاظ برای خداوند بسیار قابل قبول است.

این مسؤول گفت: خداوند به وحدت توصیه کرده است و هر جا جلوه وحدت باشد، آن‌جا ریز گاه رحمت خداست و این رزمایش جلوه‌ای از وحدت میان امام و امت است.

محمدی‌لائینی افزود: امیدواریم به برکت این رحمت و وحدت، خداوند این بلا را از سر مردم ما مرتفع کند و توفیق این را داشته باشیم تا مرحله سوم این رزمایش را در پایان ماه رمضان در شب رحمت عید فطر زیباتر از مراحل قبل شاهد باشیم.

فرمانده سپاه کربلا نیز بیان کرد: مردم مازندران واقعا همت کردند و صحنه‌هایی که ما در جای جای استان در این ایام دیدیم، ما را به 40 سال قبل می‌برد و جلوه‌های بسیار زیبایی از همت مردم را به تصویر می‌کشید.

سردار محمدحسین بابایی خاطرنشان کرد: طی 15 روز از نیمه شعبان تا ابتدای ماه رمضان، در 56 شهر، 22 شهرستان، بیش از 200 حوزه مقاومت بسیج و بیش از 2 هزار و 500 پایگاه مقاومت، کارهای بسیار عالی انجام شد.

وی با بیان اینکه آمارهایی که اعلام می‌کنم مربوط به اقداماتی با محوریت سپاه و بسیج است و بی شک خیلی‌ها در این استان به صورت گمنام اقدام به توزیع این بسته‌ها کردند؛ گفت: مرحله سوم این رزمایش از امروز آغاز می‌شود و در روز عید سعید فطر، شاهد تجلی با شکوه‌تر این همت عالی مردم استان باشیم.

بابایی گفت: در کنار توزیع اقلام بسته‌های معیشتی، جلوه‌های دیگری را نیز داشتیم که برنامه‌ریزی توزیع 120 هزار افطار و سحری از این نمونه است که نیمی از آن توسط هیئت‌های مذهبی، بسیج مداحان و دانشجویی صورت گرفته است.

انتهای پیام/86018/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول