اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه دستگاه قضایی کرمان با اهدای 313 بسته معیشتی

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اجرای مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری توسط قضات، کارکنان دادگستری استان، وکلای رسمی دادگستری و مرکز کانون کارشناسان رسمی قوه‌ قضائیه خبر داد و گفت: در این مرحله 313 بسته کمک معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال تهیه شده است.

اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه دستگاه قضایی کرمان با اهدای 313 بسته معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد در آئین اجرای مرحله نخست توزیع کمک‌های مومنانه دادگستری کل استان کرمان، اظهار کرد: در این مرحله 313 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش هر بسته در مرکز استان سه میلیون ریال است و در مجموع یک میلیارد ریال برای اجرای مرحله نخست این رزمایش هزینه شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با این توضیح که توزیع بسته‌های کمک معیشتی توسط گروه‌های جهادی و با همت بسیج حقوقدانان استان کرمان همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) آغاز شده است، ادامه داد: اهدای کمک‌های مومنانه در بین نیازمندان تنها مختص به مرکز استان نیست و در شهرستان‌های استان نیز اجرایی شده است.

وی از تهیه و توزیع 650 بسته کمک معیشتی در جیرفت به ارزش یک میلیارد ریال و 50 بسته کمک معیشتی در بم به ارزش 200 میلیون ریال از سوی مراجع قضائی خبر داد و ابراز داشت: تا کنون در شهرستان سیرجان، عنبرآباد، شهربابک، انار، بافت و منوجان رزمایش کمک مومنانه انجام شده است.

موحد عنوان کرد: این جمع‌آوری کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و سعی می‌کنیم که مرحله دوم جمع‌آوری کمک‌ها، تهیه و توزیع بسته‌ها در اسرع وقت انجام شود.

وی از شناسایی گروه‌های هدف برای دریافت بسته‌های کمک معیشتی خبر داد و تأکید کرد: این بسته‌ها در اختیار نیازمندان واقعی و افرادی که در شرایط کنونی و با وجود بیماری کرونا آسیب‌های بیشتری دیده‌اند، قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول