اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع 2500 بسته معیشتی در گام دوم کمک مؤمنانه توسط بسیج دانشجویی استان قزوین

دومین مرحلۀ رزمایش کمک مومنانه با توزیع 2هزار و 500 بسته معیشتی توسط بسیج دانشجویی استان قزوین آغاز شد.

توزیع 2500 بسته معیشتی در گام دوم کمک مؤمنانه توسط بسیج دانشجویی استان قزوین

عباس کاظمی مسؤول بسیج دانشجویی استان در گفت و گو با خبرگزاری فارس در قزوین، در خصوص مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در نیمه ماه مبارک رمضان، دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد.

عباس کاظمی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه 2هزار و 500 بسته معیشتی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خییرین تهیه گردیده است و در میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و یا افرادی که شغل و درآمدشان را از دست داده‌اند، توزیع می‌شود، تصریح کرد: این بسته‌های توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت با حفظ کرامت انسانی در بین این افراد ظرف هفته جاری توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افراد آسیب دیده از کرونا قبلاً در سراسر استان شناسایی شده‌اند، افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از 2هزارو پانصد بسته معیشتی که ارزش هربسته بالغ بر سیصدهزار تومان بود، توزیع شده است.

مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن عید فطر مرحله سوم رزمایش با همکاری خییرین در سطح استان اجرا می‌شود که در این مرحله نیز بیش از 2هزار و پانصد بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه ارزش تقریبی هر بسته‌ معیشتی در طول اجرای سه مرحله رزمایش کمک مومنانه حدود سیصد هزار تومان است، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است همه خانواده‌هایی که در مناطق محروم استان بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده و درآمدشان را از دست داده‌اند تحت پوشش توزیع این بسته‌های معیشتی قرار گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول