اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

داستان تعدیل 141 نیروی فضای سبز شهرداری فردیس چیست؟

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: آماده شفاف سازی در خصوص وضعیت ۱۴۱ نیروی فضای سبز و خدمات شهرشهرداری هستم.

داستان تعدیل 141 نیروی فضای سبز شهرداری فردیس چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، سید حسن افتخاریان، رئیس شورای شهر فردیس، عصر امروز در صحن علنی شورای شهر فردیس، در رابطه با تعدیل یا خروج 141 نیروی فضای سبز از شهرداری فردیس، گفت: بر اساس مستندات موجود تعدادی از نیروهای شهرداری فردیس به صورت پیمانکاری  از طریق فضای سبز و خدمات شهری وارد شهرداری شده و به جای کار در این حوزه‌ها، نیروهای کت و شلواری و اداری شهرداری فردیس شدند. 

وی با بیان اینکه مسئله نیروها از سال‌های گذشته تا کنون مطرح بوده و رسیدگی نشده است، افزود: تعدادی اسامی جزو لیست نیروهای شهرداری فردیس  حقوق می‌گرفتند که  در بدنه شهرداری کار نمی‌کردند. 

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به مشکلات حوزه فضای سبز و خدمات شهری شهرداری فردیس، بیان کرد: فضای سبز شهری فردیس در حال از بین رفتن است و در برخی مناطق نخاله‌ها در شهر رها شده در حالیکه نیروهای این حوزه‌ها پشت میز نشسته اند.

وی با بیان اینکه ما نیرویی را اخراج نکردیم، بلکه ساماندهی نیروها در حوزه‌های استخدامی را از شهرداری فردیس خواستیم، گفت: اگرچه برخی نیروهای با سابقه و دارای تحصیلات عالی در حوزه‌های فضای سبز و خدمات شهری شهرداری فردیس بودند و در ردیف نیروهای فوق قرار گرفتند اما باید این موارد احصاء و تصمیمات مناسبی در شورا برای تعیین وضعیت آنها گرفته شود.

افتخاریان در بخش دیگری نظارت و بازرسی به موقع در حوزه‌های مختلف شهری را از مجموعه شهرداری خواستار شد و تاکید کرد: نظارت و بازرسی باید به صورت مستمر،  حین انجام پروژه‌ها، به صورت  پیشگیرانه باشد و از هدر رفت سرمایه شهر جلوگیری کند و نه اینکه برای مچ گیری و پس از نقص در اجرای پروژه انجام شود. 

وی افزود: نخاله‌ها روی زمین مانده و نیروهای فضای سبز به کارمندان کت و شلواری شهرداری فردیس تبدیل شدند، در واقع پرداخت حقوق به نیروهایی انجام شده که وجود خارجی نداشتند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول