اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عمار الحکیم بر لزوم احترام آمریکا به حاکمیت عراق تاکید کرد

رئیس جریان حکمت ملی عراق روز یکشنبه در دیدار با سفیر آمریکا بر لزوم احترام واشنگتن به حاکمیت عراق و حمایت از دولت جدید به ریاست «مصطفی الکاظمی» تاکید کرد.

عمار الحکیم بر لزوم احترام آمریکا به حاکمیت عراق تاکید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عمار الحکیم» رئیس جریان حکمت ملی عراق روز یکشنبه بر لزوم احترام آمریکا به حاکمیت عراق و حمایت از دولت جدید به ریاست مصطفی الکاظمی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، الحکیم در بیانیه‌ای گفت: «تحولات اوضاع سیاسی در عراق و منطقه و روابط دوجانبه میان آمریکا و عراق و حمایت از دولت عراق مسائلی بود که در جریان میزبانی ما از «متیو تولر» سفیر آمریکا در عراق مورد بررسی قرار دادیم».

وی بر لزوم احترام به حاکمیت عراق و منافع دو کشور در چارچوب گفت‌وگوی راهبردی پیش بینی شده میان بغداد و واشنگتن تاکید کرد و حمایت از دولت جدید عراق در اجرای اولویت‌های خود برای مرحله پیش رو و به منظور برون رفت عراق از بحران های فعلی را خواستار شد.
رئیس جریان حکمت ملی عراق بر اهمیت برگزاری انتخابات زودهنگام و اجرای برنامه دولت و انحصار سلاح در دست دست به منظور فراهم شدن فضای سالم و امن برگزاری انتخابات و ایجاد رقابت و فرصت موفقیت برای همه طرف‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول