اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازدید رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از کانون بسیج رسانه شهرری/ مشکل کشور ما پول نیست

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در حاشیه بازدید از کانون بسیج رسانه شهرری گفت: مشکل کشور ما پول نیست و باید در تربیت نیروی انسانی تلاش کنیم چرا که بسیاری افراد با میلیاردها پول به موفقیت نمی‌رسند اما با اتحاد و درکنارهم بودن است که می‌توانیم صاحب قدرت شویم.

بازدید رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از کانون بسیج رسانه شهرری/ مشکل کشور ما پول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، روز گذشته مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با همراهی معاونان خود و ابراهیم گرمابدری رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران از کانون بسیج رسانه شهرری بازدید و با اعضای هیئت رئیسه این کانون دیدار و گفت‌وگو کرد.

مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این دیدار با بیان اینکه بسیج رسانه بستری برای انسجام رسانه‌ها است، اظهار کرد: بسیج رسانه با هدف منسجم شدن و توجه به منافع ملی شکل گرفته و فصل مشترکی برای تعامل رسانه‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید بینش صحیح خود را به نمایش گذارند، تصریح کرد: رسانه یکی از ابزارهایی است که کارکرد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد لذا باید مراقب نوشته‌های خود باشیم و هرچه می نویسیم ابتدا خودمان به آن عمل کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه گفت: مشکل کشور ما پول نیست و باید در تربیت نیروی انسانی تلاش کنیم چرا که بسیاری افراد با میلیاردها پول به موفقیت نمی‌رسند اما با اتحاد و درکنارهم بودن است که می‌توانیم صاحب قدرت شویم.

بصیری بیان کرد: بسیج رسانه تلاش بر این دارد تا فصل مشترکی برای تعامل و هماهنگی رسانه‌ها باشد و می‌تواند با تربیت نیروهای اصلح این امر را تحقق بخشد.

وی بر برگزاری نشست‌های دوره‌ای به منظور تعامل بیشتر بین اصحاب رسانه تأکید کرد و افزود: این نشست‌ها باعث اتحاد و انسجام بیشتر می‌شود و می‌توانیم از ظرفیت‌های مختلف برای حل مشکلات یکدیگر استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج رسانه از ایده‌های خلاق استقبال می‌کند لذا نظرات و پیشنهادات خود را با این سازمان درمیان بگذارید و ما نیز در حد توان حمایت می‌کنیم.

ابراهیم گرمابدری رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران نیز در بخشی از این جلسه کانون بسیج رسانه شهرری را یکی از کانون‌های فعال استان دانست و گفت: کانون بسیج رسانه شهرری اقدامات زیادی داشته و باتوجه به ظرفیت‌هایی که دارد شاهد اتفاقات خوبی در این کانون بودیم و با ایجاد انسجام و همدلی در این کانون می‌توانیم از ظرفیت‌های همدیگر برای حوزه تخصصی خود همچنین پایداری انقلاب اسلامی و کشورمان استفاده کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از برکات بسیج رسانه ایجاد وحدت بین اصحاب رسانه است و ما نیز سعی می‌کنیم با حمایت‌های خود از خبرنگاران در جهت انسجام بیشتر رسانه‌ها حرکت کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول