اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

شهردار مکزیکی: اکثر افرادی که از آمریکا می‌آیند به کرونا مبتلا هستند

طبق گفته شهر‌دار یکی از شهر‌های هم‌مرز مکزیک با آمریکا، اکثر افرادی که در این شهر تست کرونای مثبت داشته‌اند از آمریکا آمده بودند.

شهردار مکزیکی: اکثر افرادی که از آمریکا می‌آیند به کرونا مبتلا هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، شهر مرزی نوگالس سونورای مکزیک که از شهر‌های ‌هم‌مرز با آمریکاست، «تونل‌های ضد‌عفونی کننده‌» را برای افرادی که از جنوب کشور آمریکا وارد این شهر می‌شوند تعبیه کرده است. به گفته شهر‌دار این شهر مرزی، اکثر افرادی که از آمریکا آمده‌اند، به ویروس کرونا مبتلا بوده‌اند؛ به همین دلیل این تونل‌ها برای ضد‌عفونی افرادی که آمریکا را به این مقصد این شهر ترک می‌کنند، تعبیه شده‌اند.

به نوشته وبگاه «گاردین»، حتی رانندگانی که از ایالت آریزونای آمریکا وارد شهر نوگالس می‌شوند باید از وسایل نقلیه خود پیاده شوند و وارد تونل‌های ضد‌عفونی‌کننده شوند. این تونل‌ها مواد ضد‌عفونی‌کننده را به این افراد اسپری می‌کند.

شهر‌دار شهر مرز نوگالس به رسانه‌های خبری مکزیک گفت اکثر افرادی که آمریکا را به مقصد این شهر ترک می‌کنند، به بیماری کووید-19 مبتلا بوده‌اند.

بر اساس گزارش وبگاه worldometers، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مکزیک 36 هزار و 327 نفر است که از این تعداد 3 هزار و 573 نفر کشته‌ شده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول