اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رویه صادرات از مناطق آزاد باید تسهیل شود

نماینده تجار و بازرگانان منطقه آزاد قشم گفت: روان‌سازی رویه صادرات کالاهای تولیدی در مناطق آزاد و تسریع در ترانزیت کالاها مولفه‌ای اساسی در تحقق جهش تولید است.

رویه صادرات از مناطق آزاد باید تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، عبدالله اسلامی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل گمرک ایران قشم اظهار داشت: تسهیلگری امور و روان‌سازی فعالیت‌های تجار و بازرگانان توام با مردم‌مداری، تکریم ارباب رجوع و قانون‌گرایی از شاخصه‌های بارز گمرک ایران قشم در بازه زمانی هفت ساله اخیر بوده است.

وی افزود: در دوره جدید مدیریتی نیز انتظار است از مجرای همراهی،  همکاری و تعامل سازنده و موثر گمرک با بازرگانان جزیره روان‌سازی امور و تسهیلگری امور بیش از پیش تقویت شود.

نماینده تجار و بازرگانان قشم تصریح کرد: تسهیل رویه‌های گمرکی و ترخیص کالاها با حداقل زمان از مهمترین انتظارات جامعه بازرگانان قشم از گمرک به شمار می‌رود.

اسلامی ادامه داد: روان‌سازی رویه صادرات کالاهای تولیدی در مناطق آزاد و تسریع در ترانزیت کالا از این مناطق به خارج از کشور، سرزمین اصلی و دیگر مناطق آزاد کشور مولفه‌ای اساسی در تحقق جهش تولید است.

وی اضافه کرد: فراهم نمودن امکانات لازم برای ایجاد صاردات بانکرینگ به منظور صادرات فرآورده‌های نفتی از اسکله سلخ و جذب نیرو کار بومی از خدمات شایسته تقدیر گمرک ایران در جزیره قشم محسوب می‌شود.

نماینده تجار و بازرگانان قشم خاطرنشان کرد: بکارگیری نیروهای مجرب در مبادی ورودی و خروجی منطقه آزاد قشم و تکریم مسافران در تقویت صنعت توریسم جزیره بسیار حائز اهمیت است.

اسلامی بیان کرد: گشایش و شروع به‌ کار گمرک درگهان جهت خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران پس از سالیان طولانی که عملا تعطیل شده بود بیانگر وجود نگاهی کلان در حوزه مدیریتی گمرک و آینده‌ای روشن می‌باشد.

گفتنی است، طی این آیین «علیرضا قنبری‌باغستانی» به عنوان مدیرکل جدید گمرک شهرستان قشم منصوب و از خدمات «حسین سعیدی» تجلیل شد.

انتهای پیام/88050/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول