اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برخورد پلیس با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری در کردستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: مردم باید با رعایت حقوق هموطنان روزه‌دار از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری (معابر عمومی، خودروهای عمومی و شخصی، اماکن عمومی و صنوف، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و ...) پرهیز کنند، که در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد شد.

برخورد پلیس با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری در کردستان

امیرهوشنگ حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران بر رعایت آداب و شئون این ماه با برکت و عمل به واجب الهی ، صبر و خویشتن داری تاکید و اعلام داشت: ماه مبارک رمضان امسال نسبت به سالیان گذشته به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور متفاوت بوده و از حال و هوای خاصی برخوردار است.

وی گفت: لازم است هموطنان فهیم و عزیزمان همچون سنوات گذشته ضمن اهتمام به حفظ حقوق شهروندی و بهره‌مندی از فیوضات و برکات این ماه پرفیض، رعایت اصول و موازین بهداشتی را برابر پروتکل‌های ابلاغی ستاد مبارزه با بیماری کرونا مدنظر قرار دهند.

حیدریان تاکید کرد: برخی از هموطنان عزیز که به دلایل مختلف از جمله سفر، بیماری و ... توفیق درک ماه مبارک رمضان و روزه‌داری را ندارند، از آنان انتظار می‌رود با توجه به فرا رسیدن لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع)، نسبت به حفظ حرمت ماه صیام و این شب‌های عزیز و رعایت حقوق هموطنان روزه‌دار اهتمام ورزیده و از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری (معابر  عمومی، خودروهای عمومی و شخصی، اماکن عمومی و صنوف، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و ...) پرهیز کنند، که در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان، از همه شهروندان و صاحبان و متصدیان اماکن عمومی و صنوفی که نسبت به رعایت شئون اسلامی و اصول بهداشت فردی و اجتماعی اهتمام داشته و مشارکت لازم را با پلیس و سایر مراجع مربوطه به عمل می‌آورند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول