اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آماده‌باش آتش‌نشانی 5 نقطه شهر زنجان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از آماده‌باش آتش‌نشانی 5 نقطه شهر زنجان همزمان با شب‌های قدر خبر داد.

آماده‌باش آتش‌نشانی 5 نقطه شهر زنجان

مجید امیرفضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تدابیر لازم برای تأمین ایمنی شهر و شهروندان در ایام لیالی قدر اندیشیده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه آتش‌نشانان در مناسبت‌های مختلف برای تأمین ایمنی شهر در آماده‌باش به سر می‌برند، اضافه کرد: با قرار گرفتن در شب‌های قدر هم آتش‌نشانان در آماده باش هستند.

وی تصریح کرد: هم اکنون آتش‌نشانان هفت ایستگاه آتش‌نشانی زنجان با حضور 35 نجاتگر در پنج نقطه از شهر زنجان در آماده‌باش کامل به سر برده و آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز هستند.

امیرفضلی در ادامه به سایر اقدامات آتش‌نشانی زنجان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در زنجان، آتش‌نشانی نیز همچون سایر دستگاه‌های ذی‌ربط و البته خدماتی، اقدامات متعددی در شهر انجام داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: آتش‌نشانی‌ در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزاتی که دارد، به صورت مستمر با سایر دستگاه‌های دخیل در این امر، همکاری داشته است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول