اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توزیع بسته معیشتی به کودکان کار وخیابانی در دو مرحله

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: کودکان کار و خیابانی شناسایی شدند و اقداماتی ازجمله آموزش پیشگیرانه و پکیج بهداشتی به‌طور رایگان در اختیار ایشان قرار گرفت و همچنین با توزیع ۲ مرحله بسته معیشتی، تشویق شوند در خانه بمانند و کمتر باعث انتقال بیماری شوند.

توزیع بسته معیشتی به کودکان کار وخیابانی در دو مرحله

محمدعلی عطابخش در گفتگو با خبرنگار فارس از یزد اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به ازای هر معلول و سالمند مبلغ ۵۳۰ هزار تومان برای تهیه تعمیرات لازم پرداخت‌شده است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد افزود: با اقداماتی که در راستای پیشگیری از کرونا انجام شد به‌جز تعداد محدودی از بیماران که در یک مرکز به دلیل شرایط خاص آزمایش آن‌ها مثبت شده بود در بقیه مراکز افراد فاقد کرونا بودند.

عطابخش با اشاره به اینکه در برخی مراکز بزرگ هیچ مورد مبتلابه کرونا نداشتیم ادامه داد: برای این‌که بیماری منتقل نشود ملاقات را لغو کردیم و یک سرگرمی برای بچه‌ها تهیه شد که از مراکز تمایل خروج نداشته باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: پاتوق‌های معتادان تزریقی ۴ دفعه توسط گروه‌های سیار ضدعفونی شدند و در آنجا به معتادان تزریقی آموزش پیشگیرانه داده می‌شد تا مانع از انتقال بیماری به افراد سالم شوند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به کمپ‌های اعتیاد گفت: ضمن لغو پذیرش و تعطیلی مراکز درعین‌حال مبلغی برای ضدعفونی به مراکز داده شد تا پذیرش‌های اورژانسی مانع از انتقال بیماری شود.

وی در پایان تأکید کرد: در رابطه با اقدامات پیشگیرانه بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش داده شد که ۴۰۰ میلیون از آن را بنیادمستضعفان و ستاد اجرای فرمان امام از طریق بهزیستی کشور پرداخت کرده بود و ۳۰۰ میلیون تومان آن کمک‌های موردی استان بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول