اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پارک ها و بوستان های شیراز همچنان تعطیل هستند

پارک ها ، بوستان ها و فضای سبز همواره چهره زیبایی از طبیعت هستند که با آغاز فصل بهار و در ادامه با گرم شدن هوا و فرا رسیدن فصل تابستان، جایگاه خوش آب وهوایی برای استفاده مردم و ایجاد شادی و نشاط در کودکان به شمار می روند.

پارک ها و بوستان های شیراز همچنان تعطیل هستند

شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه پارک ها و بوستان ها را نیز همچون بسیاری از اماکن دیگر تعطیل کرد و به گفته رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهردای شیراز با توجه به موج فزاینده ویروس،فعلا برنامه ای برای بازگشایی بوستان ها وجود ندارد.

شهزاد رونق زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: علی رغم تعطیلی پارک ها و بوستان های شهری ، هر ۲۷۶ پارک و بوستان شهر شیراز هرشب ضدعفونی و گندزدایی می شوند؛چرا که مردم جسته و گریخته در این اماکن حضور می یابند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پارک ملزم به جلوگیری از ورود به بوستان ها هستند،گفت: به دلیل شرایط فعلی به لحاظ افزایش ویروس در مکان های عمومی و لذا افزایش انتقال، ماموران پارک با نهایت احترام ملزم به جلوگیری از ورود به بوستان ها و هدایت مردم به خارج از پارک ها هستند.

رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری شیراز گفت: نیمکت ها و مبلمان بوستان ها و  وسایل بازی می توانند منبع انتقال آلودگی باشند و تجمع در پارک ها این انتقال را راحت تر می کند.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی غرفه های درون پارک ها از اسفندماه تا کنون عنوان کرد: غرفه و شهربازی درون پارک ها از شهرداری اجاره شده اند و لذا تعطیلی چندماهه آنها خساراتی را به شهرداری وارد کرده است.

شهزادرونق زاده افزود: همچنین افرادی که در این غرفه ها مشغول بوده اند کسب و کارشان چندماهی است تعطیل است و ضرر و زیان زیادی را متحمل شده اند که با نامه نگاری ها و مکاتبه هایی که انجام داده ایم حمایت هایی را جهت جبران بخشی از خسارت آنها انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول