اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

بررسی میزان دسترسی دانش‌آموزان به فضای مجازی

پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برای مشارکت در تکمیل پرسشنامه بررسی میزان دسترسی دانش‌آموزان به فضای مجازی جهت آموزش برخط و شناسایی تجارب زیسته معلمان در این زمینه فراخوان داد.

بررسی میزان دسترسی دانش‌آموزان به فضای مجازی

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به منظور بررسی چگونگی استفاده و به‌کارگیری از ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی در زمان شیوع ویروس کرونا توسط معلمان در نظر دارد، در قالب پرسشنامه‌ای، تجارب اخیر معلمان در آموزش با استفاده از فضای مجازی و امکانات جانبی آن را دریافت و پس از بررسی و تحلیل در اختیار سیاستگذاران و دست اندرکاران نهاد آموزش و پرورش کشور قرار دهد

بخش اول این پرسشنامه شامل اطلاعات‌ پایه مرتبط با موقعیت حرفه‌ای معلمان به صورت بسته پاسخ و بخش دوم حاوی اطلاعات‌ مرتبط با روایت تجربه زیسته از تدریس در فضای مجازی به صورت پرسش‌های باز با هدف ایجاد امکان توصیف تجارب و مشکلات معلمان گرانقدر تنظیم شده است.

باور ماست که تعالی فکری و فرهنگی جامعه حاصل به اشتراک‌گذاری تجارب اندیشمندان عرصه تعلیم و تربیت است؛ معلمان گرانقدر با مراجعه به نشانی اینترنتی ذیل و با تکمیل و ارسال پرسشنامه مذکور راهنما و یاریگر جامعه تعلیم و تربیت کشور باشند:

نشانی کامل:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfbg_y8HxH-ZQR3BqJ0QsyRjOK3eA63_eUJiIsc8wJPxTMkLA/viewform

نشانی کوتاه:

https://forms.gle/uAZ5bBfSTpMwKSu2A

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول