اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مالکان اموال مسروقه جهت شناسایی اموال خود به سامانه «نما» مراجعه کنند

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از مالباختگان اموال مسروقه خواست جهت شناسایی اموال خود به سامانه نمایشگاه مجازی اموال مسروقه مکشوفه «نما» مراجعه کنند.

مالکان اموال مسروقه جهت شناسایی اموال خود به سامانه «نما» مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید کرمی در تشریح و تبیین سامانه نما گفت: با توجه به اینکه همواره شناسایی مالباختگان و استرداد اموال مکشوفه به مالکان واقعی یکی از مطالبات هیئت رئیسه ناجا از یگان‌های انتظامی بوده، اخیرا جهت سهولت در شناسایی اینگونه افراد و کاهش تردد مالباختگان به واحدهای انتظامی، سامانه نمایشگاه مجازی اموال مسروقه مکشوفه (نما) در بستر اینترنت رونمایی شده است. 

وی افزود: برخی از اموال مسروقه که در خانه یا محل دستگیری سارقان کشف می‌شوند قابل شناسایی نیستند و به همین دلیل سامانه نما طراحی شده تا اموال غیر قابل شناسایی در این سامانه نمایش داده شوند و افرادی که اموال خود را شناسایی کردند، بتوانند با دلایل و مدارک و مستندات خود به پلیس آگاهی مراجعه و اموال خود را با هماهنگی مقامات قضائی تحویل بگیرند.

کرمی ادامه داد: برای استفاده از این سامانه ابتدا باید در صفحه اول سایت نما یا همان سامانه اموال مشکوفه،کالاهای کشف شده در ۶ دسته طبقه بندی می‌شوند و هرکدام چند گروه دیگر دارند، بنابراین شما باید وارد گروه مورد نظر خود شوید، مثلا در دسته لوازم الکترونیک وارد گروه تلفن همراه می‌شوید و از میان گزینه‌های نمایش داده شده، موبایل خود را شناسایی می‌کنید.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از عموم مردم بویژه مالکان و افرادی که منزل، خودرو و محل کسب آنان مورد سرقت واقع شده، خواست جهت شناسایی اموال سرقتی خود که توسط نیروی انتظامی کشف شده و در این نمایشگاه مجازی بارگزاری شده به این سامانه مراجعه و در صورت شناخت دقیق  وسایل و اموال خود، جهت پیگیری بعدی به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول