اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لغو اجرای طرح زوج و فرد در مراکز تعویض پلاک اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از لغو اجرای طرح زوج و فرد شماره‌گذاری در مراکز تعویض پلاک این پلیس و دفاتر خدمات خودرویی خبرداد.

لغو اجرای طرح زوج و فرد در مراکز تعویض پلاک اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار داشت: کلیه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی پلیس راهور استان اصفهان از بیست و هفتم اردیبهشت ماه بدون در نظر گرفتن طرح نوبت‌بندی زوج و فرد و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به شهروندان ارائه خدمات می‌دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان  با بیان اینکه هم اکنون خدمات‌دهی در مراکز تعویض پلاک به حالت عادی در آمده است گفت: به منظور جلوگیری از شلوغی و ازدحام مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک در صورت نیاز، ارائه خدمات این مراکز تا ساعت ۱۷ تمدید خواهد شد.

وی استان اصفهان تاکید کرد: همراه داشتن وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک، دستکش و حتی خودکار شخصی در زمان مراجعه الزامی است و صرفاً خریدار و فروشنده مجازند وارد مراکز شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول