اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

احتمال اِعمال مجدد محدودیت‌ها درصورت عدم رعایت بهداشت و فاصله گیری اجتماعی

فرماندار جاسک گفت: در صورت رعایت نکردن بهداشت عمومی و فاصله اجتماعی، احتمال اعمال مجدد محدودیت‌ها از سوی ستاد استانی مدیریت کرونا در هرمزگان وجود دارد.

احتمال اِعمال مجدد محدودیت‌ها درصورت عدم رعایت بهداشت و فاصله گیری اجتماعی

 محمد رادمهر شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: مردم باید بدانند که هنوز زنجیره بیماری کرونا قطع نشده است و در واقع مبارزه با این بیماری بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست.

وی افزود: از مردم عزیز می‌خواهیم به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

فرماندار جاسک با تصریح بر این که از  ٢٧اردیبهشت ماه مدارس شهرستان بازگشایی می‌شود اما حضور دانش‌آموزان اجباری نیست، ادامه داد: این کلاس‌ها برای رفع اشکال درسی دانش آموزان پیش‌بینی شده است و تاکید داریم که در مدارس، بهداشت و فاصله‌گذاری با جدیت انجام شود.

رادمهر بیان کرد: با توجه به اینکه برخی معلمان از سایر شهرستانها یا استانهای دیگر هستند، لازم است قبل از حضور در مدارس غربالگری و تست کرونا گرفته شود و پس از اطمینان خاطر از سلامت در محل کار حضور پیدا کنند.

فرماندار جاسک گفت: تمامی مدارس شهرستان قبل از بازگشایی، گندزدایی و ضدعفونی شده‌اند و فاصله گذاری اجتماعی  در همه شرایط از محیط مدرسه تا فضای کلاس می‌بایست رعایت شود

رادمهر در پایان عنوان داشت: طی روزهای اخیر شاهد برگزاری باشکوه رزمایش مومنانه در اقصی نقاط ایران و هرمزگان در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بودیم و جادارد تا از همت بلند سپاه دریایی، ناحیه مقاومت بسیج، نیروی دریایی ارتش، هلال احمر و کمیته امداد امام، اداره ورزش جوانان و نهادهای مردمی و خیران  شهرستان که کمک‌های خود را به افراد کم برخودار و بی بضاعت و آسیب پذیر و کسانی‌که در اثر ویروس منحوس کرونا متضرر شده بودند، اهدا کردند صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و امیدواریم در دوران پسا کرونا نیز بتوانیم با همین انسجام، اتحاد و همبستگی به مصاف تعبات اقتصادی و اجتماعی این ویروس برویم.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول