اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع 100 بسته غذایی توسط بسیج اصناف شهرکرد

مسؤول کارگروه خیرین بسیج اصناف شهرکرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 100 بسته غذایی به ارزش 50 میلیون تومان در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

توزیع 100 بسته غذایی توسط بسیج اصناف شهرکرد

فرج‌الله رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 100 بسته غذایی به ارزش 50 میلیون تومان در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است، گفت: این بسته‌ها شامل برنج، سویا، ماکارونی، رب‌گوجه‌فرنگی، دستمال کاغذی و مواد شوینده است.

مسؤول کارگروه خیرین بسیج اصناف شهرکرد با بیان اینکه مبلغ قابل توجهی پول نقد از خیرین و نیکوکاران جمع‌آوری و به حساب خانواده‌های نیازمند واریز شد، ادامه داد: با همکاری شبکه بهداشت توانستیم 4 هزار نفر از مردم شهرستان را غربالگری و تب‌سنجی کنیم.

رایزنی با صاحبان واحدهای صنفی برای بخشش اجاره‌بها

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از واحدهای صنفی متضرر شدند و در این مدت فروش چندانی نداشتند، اضافه کرد: با جلسات متعددی که با صاحبان 70 واحد صنفی در شهرکرد، هفشجان و فرخشهر داشتیم توانستیم آن‌ها را قانع کنیم که اجاره‌بهای 2 ماه در مجموع به ارزش 200 میلیون تومان را به مستأجران خود ببخشند.

رحمتی با اشاره به اینکه این اقدامات به همت پایگاه بسیج شهید شاه‌مرادی اصناف انجام شده است، گفت: جمع‌آوری و توزیع بسته‌های غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول