اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برخی مسئولان در سراب غرب چه می‌بینند؟/ انتقاد از اقدام مولاوردی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا گفت: برخی مسئولان در سراب غرب چه می‌بینند که ملت متدین و با فرهنگ ایران از دیدن آن عاجزند؟ البته سال‌هاست این درخواست و پرسش کلیدی قشر دانشجو از مسئولین بی پاسخ مانده است.

برخی مسئولان در سراب غرب چه می‌بینند؟/ انتقاد از اقدام مولاوردی

طاهره یاورطلب مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با انتقاد از اقدام شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در روز جهانی خانواده گفت: سازمان ملل و بیشتر کشورهای غربی ،پس از سالها فرهنگ سازی، فشار به کلیسا و آماده سازی جوامع، زوج های همجنسگرا را به عنوان والد پذیرفته اند و واحد خانواده از نظر آنها می‌تواند شامل والدهای همجنسگرا و کودک نیز باشد و با همین تعریف است که سازمان ملل ساختار خانواده را تغییر یافته اعلام می کند.

وی ادامه داد: حال سوال اینجاست، پانزدهم مه، چه طور می تواند برای ما روز بزرگداشت خانواده باشد در حالی که صحه بر امری گذاشته که با توجه به رهنمودهای دینی و عرف فرهنگی ایران اسلامی، خود، ثبات و بنیاد خانواده را ویران می کند!

یاورطلب تاکید کرد: شاید لازم باشد یاد آوری کنیم ۲۵ مرداد ماه مصادف با ۲۵ ذی حجه، روز تکریم خانواده در پیش است. امیدواریم در این روز هم شاهد حضور فعال خانم مولاوردی در عرصه حیاتی خانواده باشیم. اما اینبار با تکیه بر فرهنگ و ارزش های حاکم بر جامعه خودمان و نه با توسل به فرهنگ و تمدنی بی بنیه، که مدت هاست عنصر با ارزش خانواده در آن به قهقرا رفته است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ای کاش نصف آن مقداری که در عرصه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی متمسک به تمدن و تفکر غربی بودیم ، به داشته های خود توجه داشتیم!

وی گفت: به راستی مسئولین در سراب غرب چه می‌بینند که ملت متدین و با فرهنگ ایران از دیدن آن عاجزند؟ البته که سال هاست این درخواست و پرسش کلیدی قشر دانشجو از مسئولین بی پاسخ مانده است.

گفتنی است، اخیرا به مناسبت روز جهانی خانواده انتشار مطلبی در کانال تلگرامی شهیندخت مولاوردی باعث تعجب بسیاری از افراد فعال در فضای مجازی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول