اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌ریزی برای اصلاح رویه آسفالت 133 کیلومتر راه در زنجان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طرح اصلاح کیفی رویه آسفالت 133 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در دستور کار این اداره کل قراردارد که برای انجام آن 128 هزار تن آسفالت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برنامه‌ریزی برای  اصلاح رویه آسفالت 133 کیلومتر راه در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،  جواد یوسفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بهسازی و ارتقای سطح کیفی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان به ویژه محورهای پرتردد، نقشی مهمی در ایمنی تردد  و رضایتمندی کاربران جاده ای دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: در حال حاضر اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت در 105 کیلومتر از آزادراه زنجان – قزوین در حال جریان است و اجرای  روکش آسفالت در 13 کیلومتر از آزادراه زنجان –قزوین در باند جنوبی در دستور کار قرار دارد و همچنین مجوز لکه‌گیری و روکش آسفالت در دو باند رفت و برگشت تا سقف اعتبار 350 میلیارد ریال، دریافت شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته عملیات لکه‌گیری هندسی مقطعی در کیلومترهای 50 تا 100 باند جنوبی آزادراه به میزان 20 هزار تن آسفالت و همچنین لکه‌گیری هندسی به میزان 25 هزار تن آسفالت در کیلومتر صفر تا 35 هر دو باند شمالی و جنوبی اجرایی شد و در سال‌جاری نیز اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در مقاطعی از کیلومترهای صفر تا 105 هر دو باند آزادراه زنجان- قزوین در دستور کار قراردارد.

یوسفی گفت: با توجه به اینکه آزادراه زنجان- قزوین در مسیر کریدور غرب به شرق قراردارد، ارتقای ایمنی در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در همین راستا نصب بلوک مفصلی میانه راه و اجرای روشنایی نقاط مه‌گیر نیز درحال انجام است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول