اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| مهم ترین برنامه‌ مرکز ملی فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات است

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه مهم ترین برنامه‌ مرکز ملی فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات است، گفت: اصل مهم در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات ارائه خدمات پایه کاربردی مانند ماشین جست‌وجوی ایرانی و تولید محتوا است که در رشد فناوری نقش محوری دارد.

فارس من| مهم ترین برنامه‌ مرکز ملی فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « شبکه ملی اطلاعات راه‌اندازی شود» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستارگفت‌وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ابوالحسن فیروزآبادی رئیس مرکز ملی فضای مجازی در زمینه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مرکز ملی فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات در برابر حملات هکرهای خارج از کشور است که حتی می‌تواند به دستگاه‌های داخلی نیز حمله کنند که نمونه مشابه آن  سال گذشته برای کشور اتفاق افتاد.

 

وی افزود: اصل مهم در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات ارائه خدمات پایه کاربردی مانند ماشین جست‌وجوی ایرانی و تولید محتوا است که نه ‌تنها در رشد فناوری می‌تواند نقش محوری داشته باشد بلکه بسیاری از حملات هکرهای خارج از کشور را می‌توانیم با استفاده از شبکه ملی داخلی دفع و نیازهای مردم و کشور را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول