اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رضاخواه: خودروسازان باید انتظارات مردم را برآورده کنند

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: ما طی یک برنامه مشخص خواسته‌های خودروسازان و شرکت‌های قطعه‌ساز در این حوزه را محقق می‌کنیم اما شما هم مؤظف هستید مطالبات مردم را پاسخگو باشید.

رضاخواه: خودروسازان باید انتظارات مردم را برآورده کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مجتبی رضا‌خواه منتخب مردم  تهران در مجلس یازدهم امروز یکشنبه 28 اردیبهشت در نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت و معدن با  منتخبان این مجلس گفت:  اینکه شرکت‌های قطعه‌ساز خودرویی سهام شرکت‌های بالادستی خود را می‌خرند سبب ایجاد فساد می‌شود و این باید اصلاح شود.

وی افزود: سهام این شرکت‌ها که به صورت سیکل در اختیار قرار گرفته باید شکسته شده و در اختیار مردم قرار بگیرد. 

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در پاسخ به اظهارات نماینده قطعه‌سازان خودرویی در این نشست گفت: نماینده قطعه‌سازان می‌گوید که ما نیم‌میلیون نفر شاغل در صنعت قطعات‌‌ خودروسازی داریم در حالیکه آمار کشته‌های جاده‌ای ما بالاتر از 500 هزار نفر است. ما در خدمت شما هستیم اما انتظاراتی از شما داریم.

رضاخواه تصریح کرد: در حوزه تولید شما وظایفی دارید و ما نیز دارای انتظاراتی هستیم. ما طی یک برنامه مشخص خواسته‌های شما را محقق می‌کنیم اما شما هم مؤظف هستید مطالبات مردم را پاسخگو باشید. 

وی تأکید کرد: صنعت معدنی کشور بسیار سنتی و قدیمی اداره می‌شود استفاده از فناوری‌های جدید و آی‌تی در صنایع و ... می‌تواند بهره‌وری کشور را بالا ببرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول