اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انجام بیش از 480 هزار نوبت ضد عفونی ناوگان حمل‌ونقل عمومی طی 65 روز گذشته

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از انجام بیش از 480 هزار نوبت ضدعفونی ناوگان حمل ونقل عمومی طی 65 روز گذشته خبر داد.

انجام بیش از 480 هزار نوبت ضد عفونی ناوگان حمل‌ونقل عمومی طی 65 روز گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در خصوص اقدامات انجام شده درحوزه حمل‌ونقل عمومی در راستای پیشگیری از شیوع ویورس کرونا اظهار کرد: از 19 اسفند تا 24 اردیبهشت ماه 480 هزار نوبت ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و خودروهای مراجعه‌کننده به مراکز معاینه فنی خودروضد عفونی شده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از 2 میلیون و 660 هزار و 688 مترمربع از اماکن مرتبط با این معاونت از جمله پایانه‌های مسافربری، ایستگاه‌های اتوبوس و مراکز معاینه فنی خودرو ضدعفونی شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد به تعداد ماسک و دستکش توزیع شده در میان فعالان حوزه عمران و حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد اشاره و بیان کرد: طی 65 روز گذشت بیش از 232 هزار و 903 عدد ماسک و دستکش میان اتوبوسرانان، تاکسیرانان و سایر افراد فعال در این حوزه توزیع شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: در این مدت 89 هزار و 125 لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز برای ضدعفونی اماکن و ناوگان حمل‌ونقل عمومی تامین و به‌کاربرده شده است.

وی اضافه کرد: همچنین طی 65 روز گذشته از شیوع ویروس کرونا، 107 هزار و 39 عدد مایع ضدعفونی کننده دست میان مسافران، اتوبوسرانان و تاکسیرانان مشهدی از سوی این معاونت توزیع شده است.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول