اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فراخوان جایزه دانش دانشجویان منابع طبیعی و علوم دریایی کشور

جایزه دانش ویژه دانشجویان دانشکده های منابع طبیعی و علوم دریایی کشور و در راستای اجرای طرح تحول راهبردی دانشگاه و ارتقای تراز بین المللی برگزار می شود.

فراخوان جایزه دانش دانشجویان منابع طبیعی و علوم دریایی کشور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ،  جایزه دانش ویژه دانشجویان دانشکده های منابع طبیعی و علوم دریایی کشور و در راستای اجرای طرح تحول راهبردی دانشگاه و ارتقای تراز بین المللی برگزار می شود.

براساس این گزارش ، اهدای این جایزه هر ساله طی دو فرآیند مجزا به اجرا در خواهد آمد؛ در فاز نخست انتخاب سالانه دانشجویان برتر به تعداد ۶ نفر و به صورت مساوی از بین متقاضیان دانشگاه تربیت مدرس و سایر دانشگاههای کشور صورت می پذیرد و در فاز دوم، دانشجویان ورودی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی که واجد رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی هستند مشمول دریافت این جایزه می باشند.
در اطلاعیه دانشگاه آمده است ، دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی (ترم ۸) و کارشناسی ارشد (ترم ۵) می توانند ریز نمرات آموزشی و مستندات پژوهشی شامل مقالات علمی- پژوهشی، مقالات ارائه شده در کنفرانس ها، طرح های تحقیقاتی، ثبت اختراع، کتاب و جوایز خود را به ایمیل Danesh.tmu@modares.ac.ir ارسال کنند.
لازم به ذکر است ، در فرایند انتخاب برگزیدگان در فاز نخست، پس از ارسال مدارک و تکمیل اطلاعات از سوی دانشجویان متقاضی، سوابق و مستندات در کارگروه تخصصی بررسی و برگزیدگان نهایی تعیین می شوند. در این مسیر دانشکده اطلاع رسانی و فرایند اهدای جایزه همراه با یک تور دو روزه از دانشکده را اجرا می کند.همچنین در فرایند انتخاب برگزیدگان در فاز دوم نیز دانشجویان ورودی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت احراز شرایط می توانند با ارائه کارنامه آزمون از مزایای جایزه برخوردار شوند.

گفتنی است معاونت آموزشی دانشکده های منابع طبیعی و علوم دریایی به عنوان بخش اجرایی این برنامه، مسئولیت تشکیل کارگروه تخصصی، فراخوان، ارزیابی داوطلبان و انجام مراسم اهدای جایزه را بر عهده دارد. این در حالی است که جوایز و تسهیلات این رویداد در فازهای اول و دوم، شامل لوح تقدیر، جایزه نقدی، تور دو روزه از آزمایشگاهها و امکانات دانشکده منابع طبیعی، گرنت پژوهشی، کمک هزینه شرکت در مجامع علمی داخلی، اولویت کار دانشجویی و اولویت در انتخاب خوابگاهها می باشد. با توجه به تغییرات ایجاد شده در زمان برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری به دلیل شیوع ویروس کرونا، زمان دقیق برگزاری این رویداد متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول