اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کمک مومنانه| از اجرای طرح «هر دانش‌آموز یک بازاری» تا راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در اراک

بسیج اصناف استان مرکزی علاوه بر مشارکت در طرح رزمایش مومنانه به دنبال اجرای طرح هر دانش‌آموز یک بازار و راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در بازار با هدف شناسایی نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا است.

کمک مومنانه| از اجرای طرح «هر دانش‌آموز یک بازاری» تا راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، با فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا و کمک مومنانه به این قشر از افراد جامعه بسیج اصناف استان مرکزی همسو با دیگر اقشار در راستای مشارکت در این طرح رزمایش اقدام به توزیع 3 هزار و 100 بسته معیشتی طی سه مرحله بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از شیوع کرونا در استان کرد.

 این بسته‌ها بین کولبران بازار، دست‌فروشان و صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

در مرحله نخست این طرح 400 بسته به ارزش 120 میلیون تومان توزیع شد، بسته دوم نیز به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن (ع) توزیع شد و مرحله سوم همزمان با عید سعید فطر توزیع خواهد شد.

  رزمایش مومنانه ثابت کرد ملت ایران در هر شرایطی به فکر محرومان هستند و سنت دیرینه خود که دستگیری از نیازمندان است همچون مولایشان علی (ع) عمل می‌کنند.

رئیس بسیج اصناف استان می‌گوید: بسیج اصناف در کنار این اقدامات خیرخواهانه به مناسبت عید سعید فطر مرکز نیکوکاری را با مشارکت کمیته امداد در بازار اراک راه‌اندازی خواهد کرد، تا با شناسایی نیازمندان به یاری آنان بشتابیم.

فراهانی می‌افزاید: همچنین طرح هر دانش‌آموز یک بازاری نیز در اراک راه‌اندازی خواهد شد تا بازاریان در سال تحصیلی جدید به یاری دانش‌آموزان آمده و آنان را در تامین مایحتاج تحصیلی یاری دهند.

فراهانی بیان می‌کند: هدف از اجرای این طرح که با مشارکت خیرین و بازاریان به اجرا در می‌آید دستگیری از نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول