اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

خوی در وضعیت قرمز کرونا/ تیم تخصصی درمانی به منطقه اعزام می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان آذربایجان ‌غربی گفت: با توجه به وضعیت قرمز خوی از نظر شیوع و ابتلا به کرونا، تیم تخصصی درمان به شهرستان خوی اعزام می‌شود.

خوی در وضعیت قرمز کرونا/ تیم تخصصی درمانی به منطقه اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از کمیته اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا، امروز جلسه‌ای به حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان، اعضای هیات رییسه دانشگاه و متخصصی کمیته علمی مقابله با کرونای استان به منظور رسیدگی به وضعیت شیوع، بیماران بستری و مرگ و میر شهرستان خوی برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان ‌غربی گفت: با توجه به بررسی شیوع بیماری کرونا در شهرستان خوی، باید تمام قسمت‌ها به صورت یکپارچه در جهت شکستن زنجیره انتقال این بیماری اقدام کنند.

وی درباره اعزام تیم تخصصی به خوی، افزود: تیم تخصصی متشکل از معاونین درمان، بهداشت، پژوهش و متخصصین کمیته علمی مقابله با کرونای استان تشکیل شده و فردا برای بررسی های بیشتر و رسیدگی به مشکلات این شهرستان اعزام می‌شوند.

آقازاده درباره تجهیز بخش درمان شهرستان خوی بیان کرد: به منظور ارتقای سطح درمان این شهرستان، یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان آیت الله خویی تهیه و منتقل شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول