اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تولید مجموعه آثار خوشنویسی لیله القدر توسط هنرمندان بسیجی خوزستان

مجموعه آثار خوشنویسی با عنوان لیله القدر توسط هنرمندان بسیجی کانون بسیج هنرمندان ماهشهر تولید شد.

تولید مجموعه آثار خوشنویسی لیله القدر توسط هنرمندان بسیجی خوزستان

عادل نوروزیان، مسوول بسیج هنرمندان خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر جمعی از هنرمندان بسیجی بندر ماهشهر با هدف تکریم و بزرگداشت این شب‌های پرفضیلت، سوره مبارکه قدر را به رشته تحریر درآورند.

وی افزود: این مجموعه شامل ۱۱ اثر از آثار خوشنویسی اساتیدی نظیر افشین ابوعلی، حسین ولی پور، محمود آذرنیا، حسین آریادوست، فاضل رشیدی، خسرو علی آبادی، مجید جعفر خادم، حمیدرضا عبادی، هاجر شاهپوری، لیلا حیاتی، سعید بغلانی است.

مسؤول بسیج هنرمندان استان خوزستان عنوان کرد: هر سال در آستانه لیالی قدر نمایشگاه زنده نویسی سوره مبارکه قدر توسط کانون بسیج هنرمندان ماهشهر و با حضور جمعی از اساتید خوشنویسی این شهرستان برگزار می شد که امسال با توجه به شرایط کرونا بخشی از این آثار به صورت مجازی جمع آوری و منتشر شد.

نوروزیان در پایان گفت: با حمایت‌های صورت گرفته، کانون بسیج هنرمندان شهرستان بندر ماهشهر در ماه‌های اخیر اقدامات شاخصی را در حوزه تولید آثار هنری و ادبی با موضوع مقابله با کرونا، توزیع بسته های معیشتی در طرح کمک مؤمنانه، همچنین ضدعفونی معابر و اماکن انجام داده است و در ردیف کانون‌های برتر سازمان بسیج هنرمندان خوزستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول