اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 30هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میناب از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در میناب و کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

کشف 30هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، سرهنگ  نادر کریمی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان میناب در راستای مقابله با قاچاق فراوردهای نفتی توسط نیسان های ویژه حل سوخت با مخازن دو هزارلیتری به خور بندزرک و تخلیه آن در مشک هایی معروف به مشک ماری و انتقال آن به کشور های حاشیه خلیج فارس مطلع و موضوع بصورت ویژه در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی ، شب گذشته با تشکیل یک تیم منسجم به محل اعزام شدند افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران اقدام به پرتاپ فشفشه نموده و نیسان ها نیز از فرصت استفاده و قصد فرار داشتند که دراین راستا مامورین با استفاده از قانون بکار گیری سلاح اقدام به تیر اندازی هوایی نموده قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن خودروهای نیسان و مشک های ماری  از راه دریا متواری شدند .

جانشین فرمانده انتظامی میناب خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل تعداد 2 مشک ماری حاوی گازوئیل ،یکدستگاه شناور، 5 دستگاه خودروی نیسان فاقد پلاک در حال تخلیه سوخت به همراه 12 دستگاه موتور پمپ توقیف شد.

کریمی در ادامه گفت: با تخلیه مشک ها مقدار 30 هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق کشف شده و با استفاده از یک دستگاه کامیون تانکر دار تحویل شرکت نفت شد

وی در پایان ارزش ریالی محموله سوخت و شناور توقیف شده را 3 میلیارد و 158 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد : دراین رابطه پرونده قضائی تشکیل و دستگیری متهمان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول