اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کانون بسیج هنرمندان جزیره «هرمز» افتتاح شد

دفتر کانون بسیج هنرمندان جزیره هرمز با حضور هنرمندان این جزیره و رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان افتتاح شد.

کانون بسیج هنرمندان جزیره «هرمز» افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از هرمز، محمد حکمیان مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح کانون بسیج هنرمندان جزیره هرمز اظهار داشت: هنرمندان جزیره هرمز فعالیت بسیاری خوبی در هنرهای نمایشی، تجسمی و موسیقی دارند. 

وی افزود: استعداد هنرمندان جزیره هرمز در سطح استان و کشور مثال زدنی است و آثار هنری جوانان هرمز که برگرفته از طبیعت زیبای این جزیره است توانسته بر شکوفایی هرمز نیز  تاثیرگذار باشد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان تصریح کرد: برگزاری آموزش‌های تخصصی، برگزاری جشنواره‌های هنری و حمایت از آثار هنری هنرمندان بسیجی از مهمترین برنامه‌های این قشر بسیج است.

حکمیان ادامه داد: تولید آثار هنری بر پایه سبک زندگی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های بسیج هنرمندان در قرارگاه تحول محلات است.

گفتنی است، طی این آیین «محمد سلامتی» از هنرمندان نام آشنای این جزیره نیز به عنوان مسوول کانون بسیج هنرمندان هرمز معرفی شد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول