اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رعایت شاخص‌های ایمنی و دو قلو زایی به روش زایمان طبیعی در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج

مسوول بلوک زایمان بیمارستان شهدای گمنام یاسوج از دو قلو زایی به روش زایمان طبیعی در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج خبر داد.

رعایت شاخص‌های ایمنی و دو قلو زایی به روش زایمان طبیعی در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج

فاطمه جعفری در گفت و گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد:  به همت کارکنان بلوک زایمان بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج و دکتر رهبر متخصص زنان و زایمان یک مورد دوقلو زایی به روش زایمان طبیعی انجام شد.

  جعفری گفت: در حال حاضر انجام زایمان به روش طبیعی از سیاست های مهم و اصلی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و تشویق به فرزند آوری با توجه به خطر سالمندی جامعه نیز از اولویت های نظام سلامت کشور است.

وی افزود: بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج در راستای  همین سیاست ها و با اجرای برنامه های کاملا مدون توانست در سال 98 در رعایت شاخص های ایمنی مادر و نوزاد و کم کردن درصد سزارین نسبت به زایمان طبیعی رتبه خوبی در میان 70 بیمارستان سازمان تامین اجتماعی کسب کند.

  این مسوول افزود: همچنین مامای مسئول بلوک زایمان این بیمارستان به عنوان مامای نمونه کشوری انتخاب شد این دوقولوها از مادری 37 ساله و در سومین زایمان وی با وزن هر کدام 2800 گرم صحیح و سالم متولد شده اند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول