اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آغاز عملیات اجرایی توسعه شهربازی کیو بعد از عید سعید فطر

عضو شورای شهر اسلامی خرم‌آباد گفت: عملیات اجرایی نوسازی و توسعه شهربازی کیو بعد از عید سعید فطر آغاز می‌شود که قرار است فرد سرمایه گذار حدود 15 میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه گذاری کند.

آغاز عملیات اجرایی توسعه شهربازی کیو بعد از عید سعید فطر

علی‌محمد صالحی نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: پس از حل مشکلات شهربازی کیو در سال گذشته، در اواخر سال 98 مزایده این مجموعه برگزار شد.

وی با بیان اینکه  یکی از سرمایه‌گذاران لرستانی موفق به بردن مزایده شد، افزود: پس از مشخص شدن برنده مزایده یک قرارداد کلی و جامع بین شهرداری خرم‌آباد و فرد سرمایه‌گذار منعقد گردید.

عضو شورای شهر اسلامی خرم‌آباد بیان کرد: بر اساس این قرارداد، این فرد بایستی 15 میلیارد تومان برای نوسازی و ساخت زیرساخت‌های بنیادی این مجموعه هزینه کند.

صالحی نسب با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این طرح پس از عید سعید فطر برگزار می‌شود، تصریح کرد: این عملیات در چند فاز انجام می‌شود که فاز نخست آن که کوتاه مدت بوده و تجهیزات نوسازی شده  شهربازی نصب می‌شوند.

وی گفت: اما فاز‌های بعدی این پروژه شامل ساخت رستوران و سایر فعالیت‌های عمرانی بوده که بر اساس برنامه تعیین شده حدود یک سال آینده ساخته می‌شوند.

انتهای پیام/85016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول