اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

گلایه برخی خانواده‌های شهدای سمنان از روند رسیدگی به مشکلاتشان

رسیدگی دائمی و مستمر به خانواده‌های معظم شهدا باید اولویت مسؤولان باشد؛ امری که بی‌توجهی به آن، این روزها سبب گلایه‌هایی از سوی برخی از آنها شده است.

گلایه برخی خانواده‌های شهدای سمنان از روند رسیدگی به مشکلاتشان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در روزهای اخیر، چندین پیام با مضمون مشابه به دست خبرگزاری فارس استان سمنان رسید که یک گلایه مشترک داشت.

برخی خانواده‌های معظم شهدای استان سمنان در این پیام‌ها از بی‌توجهی مسؤولان استان نسبت به خانواده‌های شهیدان در دوران همه‌گیری ویروس کرونا گلایه‌مند بودند.

تواضع و صبر خانواده‌های شهدا و جانبازان برابر مشکلات ستودنی است؛ ولی مسؤولان و مدیران هم باید با رصد و جویا شدن از احوال آنان، به بررسی و حل و فصل مشکلات این قشر فداکار جامعه بپردازند.

تعامل و همکاری کارکنان بنیاد شهید استان سمنان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و ارائه خدمت با رویی گشاده و همراه با اخلاق کاری یک اصل است.

خیلی از جانبازان دچار مشکلات جسمی یا روحی هستند که پاسخگویی به آنها باید با گشاده‌رویی و برخورد مناسب‌تری همراه باشد.

جانباز اعصاب و روان که یکی از گلایه‌مندان این روزهاست، می‌گوید که زندگی عادی‌اش به زندگی بیمارستانی تبدیل و باید قبول داشته باشیم که او در راستای تأمین امنیت ما دچار این معضل شده است.

شرایط امثال این جانباز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و تلاش کنیم تا شرایطی را به وجود آوریم تا باعث شود که از مشکلات روزانه آنان کمی کاسته شود؛ چون بیشتر ایثارگران، سرپرست خانوار هستند و باید مشکلات فرزندان آنان هم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول