اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پنجمین وقف امسال در دامغان ثبت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان گفت: یک مورد وقف جدید دیگر در دامغان ثبت شد و از ابتدای سال جاری، پنج وقف در دامغان ثبت شده است.

پنجمین وقف امسال در دامغان ثبت شد

علی‌اصغر مقیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: واقف خیراندیش «محمدعلی آذری»، یک واحد آپارتمان مسکونی را وقف کرد.

وی افزود: این آپارتمان مسکونی به مساحت حدود 83 مترمربع، حدود سه میلیارد ریال ارزش دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان تصریح کرد: بر اساس نظر واقف که در متن وقفنامه آمده، این آپارتمان جهت سکونت و تأمین نیازهای اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران شهرستان دامغان وقف شده است.

وی تصریح کرد: واقف مسؤول وقف حوزه‌های علمیه برادران و خواهران دامغان را به‌عنوان متولی موقوفه تعیین کرده است تا ضمن حفظ و صیانت از موقوفه، نسبت به اجرای نیات واقف خیراندیش بر اساس نیات مندرج در وقفنامه عمل کنند.

مقیمیان عنوان کرد: وقف یکی از اعمال نیک و باقیات‌الصالحاتی است که آثار و برکات آن تا روز قیامت برای واقف ثبت و ضبط می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان گفت: مردم مؤمن دامغان می‌توانند با در نظر گرفتن نیازهای روز جامعه در زمینه‌های اجتماعی مانند کمک به آزادی زندانیان، هزینه‌های دارو و درمان نیازمندان، ازدواج و تحصیل جوانان، اشتغال جوانان، کمک به حوزه‌های علمیه و سایر سرفصل‌های اجتماعی نسبت به وقف اموال خود اقدام کرده و از آثار دنیوی و اخروی این عمل خیرخواهانه خود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول