اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فعالیت ۲۴ هزار طرح اشتغال در مازندران با نظارت کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: در حال حاضر ۲۴ هزار طرح اشتغال فعال تحت نظارت کمیته امداد در استان وجود دارد که این طرح‌ها در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، دامداری، شیلات، صنفی و خدماتی و سایر مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت ۲۴ هزار طرح اشتغال در مازندران با نظارت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعلی‌اصغر رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی مازندران امروز طی گفت‌وگویی اظهار کرد: برای کاهش آسیب‌های احتمالی به طرح‌های اشتغال، با انجام آموزش‌های مربوط به طراحی سایت، ایجاد کانال‌های فروش کالا، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی اقدام به ارتقای سطح مهارت‌های فنی مجریان کردیم.

 

وی افزود: برای ارسال مراسلات و محصولات تولید شده به دست مشتریان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با اداره کل پست استان مازندران امضا کرده است.

رضای تصریح کرد: هدف از امضای این تفاهم نامه، همکاری دو سویه و هدفمند در انجام مأموریت‌ها و فعالیت‌های دو سازمان مذکور در زمینه کمک به کسب و کارها، استفاده از خدمات نوین اداره پست در ارسال بسته‌های محصولات مددجویی به تمام نقاط استان و کشور است.

این مسؤول بیان کرد: در حال حاضر ۲۴ هزار طرح اشتغال فعال تحت نظارت کمیته امداد در استان مازندران وجود دارد که این طرح‌ها در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، دامداری، شیلات، صنفی و خدماتی و سایر مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول