اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ساماندهی آرامستان آیچی سقز در دستور کار شهرداری است

معاون خدمات شهری شهرداری سقز گفت: ساماندهی آرامستان آیچی در دستور کار شهرداری است.

ساماندهی آرامستان آیچی سقز در دستور کار شهرداری است

ئه‌هون اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: شهرداری سقز بنا به ضرورت اجتماعی، افزایش جمعیت شهری و افزایش مرگ و میر در طی سالیان اخیر، ضمن توسعه آرامستان شهدا و ساماندهی گلزار شهدا، اقدام به افزایش مساحت زمین آرامستان آیچی کرده است.

وی ادامه داد: نبود زمین مناسب برای آرامستان جدید در سقز، شهرداری بر آن داشت تا اقدام به تهیه زمین در مجاورت آرامستان فعلی (آیچی) به متراژ 16 هکتار نماید.

اردلان افزود: آرامستان آیچی دارای مسجد، غسالخانه، سیستم تصفیه فاضلاب، سالن انتظار، ساختمان اداری و مغازه های حجاری بوده و شهرداری با استقرار اتوبوس در روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت ایاب و ذهاب مراجعه کنندگان اقدام کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سقز ادامه داد: شهرداری همواره تلاش کرده است تا شهروندان در زمینه‌های مختلف که به آنان ارائه خدمت می‌شود راضی باشند و این تلاش ادامه خواهد داشت.

اردلان همچنین گفت: بهسازی و آسفالت ورودی آرامستان جهت تسهیل در دسترسی شهروندان و مراجعین، تسطیح و بهسازی پارکینگ مقابل درب آرامستان انجام و یا در حال انجام است.

وی افزود: نصب درب ورودی جهت کنترل ورود و خروج‌، نصب و رنگ‌آمیزی صندلی جهت نشستن، ساخت و رنگ آمیزی آبخوری، رنگ آمیزی و زیباسازی جداول، ساماندهی و کاشت فضای میدان آرامستان و...از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه است که در سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول