اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

مجوز شرکت‌های توئیتر و اسکوئر برای دور کاری دائمی کارمندان

دو شرکت توئیتر و اسکوئر که توسط یک میلیاردر آمریکایی اداره می‌شوند اعلام کردند که کارمندان آنها می‌توانند حتی پس از پایان یافتن بحران کرونا و بازگشایی دفاتر آنها به دور کاری خود و فعالیت از خانه ادامه دهند.

مجوز شرکت‌های توئیتر و اسکوئر برای دور کاری دائمی کارمندان

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، جک دورسی،از مقامات دو شرکت اسکوئر و توئیتر اعلام کرده است که اکثر کارمندان این دو شرکت می‌توانند حتی پس از پایان یافتن بحران کرونا و باز شدن دفاتر آنها به دورکاری و فعالیت از خانه ادامه دهند.

شیوع ویروس کرونا که حالا تعداد مبتلایان به این ویروس در جهان از مرز 4.75 میلیون نفر گذشته، باعث شده تا کشورها قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای حضور مردم در اجتماع اعمال کرده و در نتیجه روش‌های کار کردن و فعالیت‌های شغلی تغییر پیدا کنند.

در حال حاضر شاهد تبدیل شدن دورکاری و یا فعالیت از خانه به عنوان یکی از روش‌های اشتغال هستیم. 

سخنگوی شرکت اسکوئر طی بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ما خواستار آن هستیم که کارمندان ما بتوانند در هر جایی که فکر می‌کنند بیشترین خلاقیت و بهره‌وری را دارند،‌کار کنند.

شرکت‌های بزرگ دیگری نظیر فیس‌بوک و گوگل هم به کارمندان خود اجازه دادند تا پایان سال جاری دور کاری کرده و از خانه به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول