اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در این شهرستان و تحویل اموال مسروقه به مالباختگان خبر داد.

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدرضا ایران‌نژاد اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت و ماموران انتظامی با شگردهای لازم اقدام به شناسایی این باند کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان افزود: سارقان با انتخاب طعمه، وی را به خارج از شهر برده و در مسیر مشخص با  هم‌دستان خود اقدام  به سرقت اموال و یا خودرو افراد می‌کردند.

وی ادامه داد: این سارقان نیز حتی با دیدبانی از عابر بانک‌ها یا طلا فروشی‌ها طعمه خود را  شناسایی و در صورت موقعیت مناسب وی را با ترفند داخل خودرو سوار کرده و با سلاح سرد یا گرم به خارج از شهر می‌بردند و نیات شوم خود را اجرا می‌کردند.

ایران‌نژاد بیان کرد: سارقین پس از اطلاع ازشکایت‌های مردمی و احتمال اینکه دردام پلیس گرفتار شوند به شهرستان‌های همجوار متواری شده و از حوزه امنیتی شهرستان سیرجان خارج می‌شوند که ماموران ما با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و اجرایی و انتظامی، یکی از آنها را در استان هرمزگان دستگیرو دو نفر دیگر هم با معرفی و شناسایی فرد دستگیرشده به دام پلیس می‌افتند.

فرمانده انتظامی سیرجان افزود: این سه نفر سارق در اعترافات خود به 4 فقره ورود به عنف و سرقت اعتراف کردند و یک قبضه کلت کمری با فشنگ و همچنین سلاح سرد از آنان کشف شد و اموال مسروقه هم به مال‌باختگان تحویل شد.

وی از مردم خواست مواظب رفتار افراد مشکوک و پرسه‌زدن آنها در مجاور خود باشند و هرگونه موارد مشکوک را به اطلاع رسانده و از سوارشدن در خودروهای شخصی و ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول