اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

آکادمی تصمیم دارد اسکار را به سال ۲۰۲۱ موکول کند

تاریخ برگزاری اسکار نود و سوم در ماه فوریه است اما آکادمی علوم و هنرهای سینمایی در حال بررسی موکول کردن بزرگ ترین شب سینمایی جهان به سال ۲۰۲۱ است.

آکادمی تصمیم دارد اسکار را به سال ۲۰۲۱ موکول کند

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، مسولین اسکار در حال بررسی به تعویق انداختن مهم ترین رویداد سینمایی جهان به سال آینده میلادی هستند.

تاریخ برگزاری اسکار نود و سوم در ماه فوریه است اما آکادمی علوم و هنرهای سینمایی در حال بررسی موکول کردن بزرگ ترین شب سینمایی جهان به سال ۲۰۲۱ است.

با این وجود منابعی که خواستند ناشناس بمانند به ورایتی گفتند که بحث جدی در این زمینه ادامه دارد اما هنوز نتیجه قطعی در این مقطع حاصل نشده است. این درحالیست که تاریخ ۲۸ فوریه سال ۲۰۲۱ برای پوشش تلویزیونی شبکه ABC تعیین شده است.

یکی از منابع آشنا با این موضوع به ورایتی گفت: احتمالاً مسولین، مراسم اسکار را یک سال به تعویق می اندازند. با این حال، این شخص هشدار داد که جزئیات، از جمله تاریخ های احتمالی جدید، هنوز کاملاً مورد بحث و بررسی قرار نگرفته است. منبع دیگری می گوید در حال حاضر تاریخ پوشش تلویزیونی اسکار در شبکه  ABC هنوز تغییر نکرده است.

هنگامی که تغییر قانون موقت جدید برای صلاحیت اسکار در ماه آوریل به دلیل کووید ۱۹ اعلام شد، دیوید روبین، رئیس آکادمی به ورایتی گفت، خیلی زود در مورد تغییر زمان پوشش تلویزیونی اسکار و تعویق آن بخاطر پاندمی کرونا به سال ۲۰۲۱ تصمیم گرفته شود.

او گفت: در شرایط کنونی پیش بینی چشم انداز آینده غیرممکن است. ما میدانیم که باید بزرگ ترین جشن سینمای جهان را برگزار کنیم اما شرایط به گونه ای نیست که دقیق بدانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

طبق قوانین معمول، یک فیلم باید هفت روز اکران در شهر لس آنجلس داشته باشد تا واجد شرایط حضور در اسکار باشد. اما برای این سال، فیلمهایی که به صورت دیجیتالی منتشر می شوند، اگر استودیو در ابتدا برنامه ای برای اکران سینمایی داشته می توانند واجد شرایط حضور در رقابت اسکار باشند.

این قانون همچنین انحصار اکران سالنی در لس آنجلس را  تغییر داده و اکران های نیویورک، شیکاگو، میامی، آتلانتا و منطقه «Bay Area» سانفرانسیسکو نیز واجد شرایط حضور در اسکار خواهند شد.

معلوم نیست که تعویق اسکار به این معنی است که آکادمی به فیلم های منتشر شده پس از مهلت پایان سال اجازه خواهد داد تا در رویداد جوایز اسکار سال ۲۰۲۱ شرکت کنند یا خیر. مسولین اسکار نیز تا این لحظه در این رابطه توضیحی ارائه نکرده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول