اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مسوولان روابط عمومی باید دریای صبر باشند

امام جمعه شازند با بیان اینکه مسوولان روابط عمومی باید دریای صبر باشند، گفت: روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در انتقال اخبار صحیح، مفید و موثر در بین مردم و رسانه‌ها دارند.

مسوولان روابط عمومی باید دریای صبر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، مراسم تجلیل از مسوولین روابط عمومی ادارات و ارگان‌ها و صنایع و اصحاب رسانه شهرستان شازند با حضور حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد امام جمعه شازند، عرب فرماندار و جمعی از مسوولان محلی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند در این نشست اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در انتقال اخبار صحیح، مفید و موثر در بین مردم و رسانه‌ها دارند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها پلی هستند بین مردم و مسوولان و در آسان‌سازی امور مردم و اداره‌ها نقش به سزایی دارند.

امام جمعه شازند بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید مشکلات مردم را به مدیر مربوطه رسانده و بازخورد آن را به اطلاع مردم برسانند.

مهدی نژاد در اشاره به برخی خصوصیات مسوولین روابط عمومی، امانت‌داری، صداقت داشتن، غضب نکردن و... را از جمله خصلت‌های روابط عمومی دانست و تصریح کرد: مسئولین روابط عمومی باید دریای صبر باشند. 

شهرستان شازند در زمینه کمک‌های مومنانه خوش درخشید

مصطفی عرب فرماندار شازند نیز در این نشست با تقدیر از زحمات و اقدامات تمامی ادارات و نهادها در مقابله با ویروس کرونا گفت: این هم افزایی و همدلی دستگاه‌ها و نهادها در شهرستان حقیقتا مثال‌زدنی بود و در این خصوص جزو بهترین شهرستان‌های کشور هستیم.

وی اظهار کرد: در زمینه کمک‌های مومنانه، شهرستان شازند خوش درخشید و هم مردم عزیز و هم مسوولان و صنایع شهرستان کاری بزرگ را انجام دادند که همچنان ادامه خواهد داشت و حجم عظیمی از بسته‌های معیشتی به خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند توزیع شد.

فرماندار شازند با بیان اینکه با حضور استاندار مرکزی در شهرستان، پروژه‌های متعدد و بزرگی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و افتتاح شد عنوان کرد: نیاز است که شهرستان شازند از جهات مختلف بهتره دیده شده و شناسانده شود و این موضوع کمک و همراهی همه دستگاه‌ها به ویژه رسانه را می‌طلبد.

عرب خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و ادارات و به ویژه روابط عمومی‌ها باید ارتباط تنگاتنگ و حمایت بیشتری از رسانه در شهرستان داشته باشند تا با تعامل و همدلی به رشد و پویایی هرچه بیشتر شهرستان کمک کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول