اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

بسیج مداحان: امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیش‌تر از همیشه است

سازمان بسیج مداحان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر و از مردم دعوت کرد، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبری در این روز موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

بسیج مداحان: امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیش‌تر از همیشه است

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

قدس مسئله اول جهان اسلام و قبله اول مسلمین است، میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت، انسجام اسلامی و انقلابی‌گری در مقابل زورگویان و قلدران جهانی است.

قدس عزیز از سال ۱۹۴۸ آغشته به ویروس کرونای صهیونیستی شده و همه املاک و اموال مسلمانان تحت آماج رژیم غاصب به تاراج رفته و این تجاوزات ظالمانه‌ تا امروز ادامه دارد؛ تا جایی که اشغال بیت‌المقدس و آواره شدن هزاران مسلمان فلسطینی مظلوم و بی‌دفاع، جزو اولین و مهم‌ترین مسائل دنیای اسلام است. 

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و مبارزه با غده سرطانی بشریت، اسرائیل غاصب است که با سلطه و غصب، سایه شوم خود را بیش از ۷۰ سال بر سر مسلمانان منطقه افکنده است.

رژیم جعلی و غاصب اسرائیل به مثابه خانه عنکبوتی، روز به روز ناامن‌تر و رو به زوال و نیستی می‌رود و به فرموده وعده صادق رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اسرائیل۲۵ سال آینده را هرگز نخواهد دید و نابودی آن حتمی است.

جامعه ستایشگران مذهبی معتقدند امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است، چرا که ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم برائت از صهیونیست‌ها در برخی از کشورها، خوشحالی صهیونیست‌ها را بدنبال داشته است؛ البته که این خوشحالی چندان پایدار نبوده و مسلمانان جهان اسلام قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهند شتافت و انزجار خود را از این رژیم جعلی ابراز خواهند کرد.

صهیونیست‎‌های غاصب بدانند مسلمانان جهان تحت هر شرایطی از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت می‌کنند و عبارات مضحکی از قبیل معامله قرن و انتقال پایتخت رژیم جعلی به بیت المقدس و خیانت حکام مرتجع عرب برخی از سردمداران کشورهای اسلامی منطقه هیچ گونه خللی در عزم انقلابی مسلمانان در بیرون راندن و نابودی رژیم کودک‌کش و غاصب از منطقه ایجاد نخواهد کرد.

جامعه ستایشگران مذهبی در آستانه روز جهانی قدس از همه ذاکران و شاعران و خصوصاً آحاد مردم خداجوی و روزه‌دار دعوت می‌نماید تا یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در روز جمعه آخر ماه مبارک با عزمی راسخ موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول