اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هدیه سپاه نینوا به گلستانی‌ها از افتتاح 140 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده تا افتتاح خانه محروم/ امروز جوان مومن انقلابی باید خرمشهر‌های پیش رو را فتح کند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به پیش‌بینی بیش از 200 برنامه بمناسبت حماسه سوم خرداد از افتتاح مرحله چهارم احداث 140 واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان خبر داد.

هدیه سپاه نینوا به گلستانی‌ها از افتتاح 140 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده تا افتتاح خانه محروم/ امروز جوان مومن انقلابی باید خرمشهر‌های پیش رو را فتح کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکویی ظهر امروز در نشست خبری به تشریح برنامه‌های گرامیداشت سی و هشتمین سالروز آزادسازی خرمشهر در استان گلستان اشاره و اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگترین عملیات‌های سرنوشت‌ساز بود که در طول دوران دفاع مقدس از آن به بزرگی یاد می‌شود و از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار بود.
وی با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت سوم خرداد در استان گلستان تصریح کرد: بیش از 200 برنامه از سوی ستاد گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان‌ها دریافت شده است که 25 برنامه شاخص شهرستانی و پنج برنامه شاخص استانی خواهد بود.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از غبارروبی مزار شهدا به مناسبت حماسه سوم خرداد خبر داد و افزود: تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، مراسم مجازی شبی با شهدا در کنار مضجع شهید گمنام، جهاد مقاومت پایداری، به روز رسانی تابلوهای تبلیغاتی، توزیع بسته‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در استان است.
ملک‌شاهکویی از برپایی ایستگاه صلواتی با عنوان «فاتحان خرمشهر» خبر داد و گفت: مراسم نورافشانی در آسمان شهر به منظور تقویت روحیه مردم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برگزاری تمامی برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد، ابراز کرد: مراسم مجازی شب خاطره، مسابقه کتابخوانی «کتاب یادت باشه»، تولید عکس نوشت، تیزر، موشن گراف در فضای مجازی، برپایی گشت‌های رضویون به مناسبت سوم خرداد در استان برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از رونمایی و نامگذاری بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی «میدان ترمینال روبروی راهنمایی و رانندگی» گگران خبر داد و گفت: دیدار با فرشتگان صبور سلامت، رژه خودرویی همراه با غبارروبی گلزار شهدا، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و پویش «با هم تا بهشت» از دیگر برنامه‌های این ایام است.
ملک‌شاهکوهی از افتتاح خانه محروم در کوی انجیراب خبر داد و افزود: یادواره شهدای عملیات بیت المقدس، نورافشانی بمناسبت سوم خرداد و عید فطر، پخش سخنرانی در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه مجازی سوم خرداد، کرسی جزءخوانی قرآن کریم، تخفیف فروش کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب جزو برنامه‌های سوم خرداد است.
وی در خصوص اقدامات سپاه و بسیج در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان گفت: اقدامات ما از ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ الی ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ در قالب دو اقدام مهم قرارگاه پدافند زیستی و رزمایش کمک مومنانه در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا کلید خورد.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به ضدعفونی مساجد و اماکن عمومی و مدارس از توزیع ۸۰۵ هزار ماسک و دستکش خبر داد و ابراز کرد: ۲۱۰ هزار بسته معیشتی و ضدعفونی توزیع شد.
ملک‌شاهکوهی از بکارگیری ۹ هزار و ۹۷۹ گروه جهادی با ظرفیت ۵۷ هزار و ۲۵۰ نفر در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: ۶۰۰ کارگاه تولید ماسک در استان فعال شد که ۷۷۶ هزار تولید ماسک داشتیم.
به گفته وی؛ از ۲۱ فروردین تاکنون نزدیک به ۱۱۷ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است و مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه روز چهارشنبه هفته آینده اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان همچنین در خصوص آزادسازی خرمشهر گفت: با آزادسازی خرمشهر روحیه ملی در کشور بالا رفت و معادلات جنگ تحمیلی بعد از این پیروزی الهی عوض شد.

ملک‌شاهکویی افزود: توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار ، رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره)، تصمیم گیری منطقی فرماندهان سپاه و ارتش در کنار یکدیگر، ایمان و اخلاص فوق العاده رزمندگان و انسجام و وحدت ملی از جمله عوامل پیروزی عملیات بیت المقدس بوده‌اند.

وی تصریح کرد: خرمشهر با بدل شدن به یک فرهنگ نماد قدرت ملی شد و امروز جوان مومن انقلابی باید خرمشهر‌های پیش رو را فتح کند.

انتهای پیام/83001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول