اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رزمایش مواسات| توزیع حدود ۵۰۰۰ بسته معیشتی باهمت سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان

تعداد چهار هزار و ۵۹۶ بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه باهمت سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا استان گیلان توزیع شد.

رزمایش مواسات| توزیع حدود ۵۰۰۰ بسته معیشتی باهمت سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم توزیع تعداد چهار هزار و ۵۹۶ بسته معیشتی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با همکاری استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان گیلان جهت توزیع در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا استان گیلان برگزار شد.

سرهنگ عباس حسینی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان امسال آغاز شد، اظهار کرد: این بسته‌ها بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۳۵۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان باهمت سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تهیه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۷۹۷ فقره کارت هدیه ۲۵۰ هزارتومانی نیز در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد، بیان کرد: سازمان بسیج کارمندان استان گیلان در ایام شیوع ویروس کرونا علاوه بر توزیع تعداد ۵ هزار ماسک و بسته ضدعفونی‌کننده، کار ضدعفونی ادارات را نیز انجام می‌داد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شاخص خدمت به مردم در اولویت کاری سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان قرار دارد، گفت: تعداد ۴۰ فقره کارت هدیه یک‌میلیون ریالی باهمت صندوق همیاری قرآنیان نیز به بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تحویل داده‌شده تا در بین نیازمندان توزیع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان نیز با بیان اینکه مردم ما یک‌بار دیگر در آزمون به وجود آمده پیروز شدند، اظهار کرد: مردم ما با شرکت در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بار دیگر نشان دادند که عاشق هموطنانشان هستند.

کیمیا تنهایی با اشاره به اینکه حضور پررنگ مردم و مسؤولان در عرصه خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در ایام شیوع ویروس کرونا در دنیا زبانزد بود، گفت: بی‌تردید این همدلی را در هیچ کجایی دنیا نمی‌توان مشاهده کرد و مختص مردم سرزمین ماست.

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان نیز با اشاره به اینکه در این ایام رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه فقط مبلغ  ۲۴ میلیارد تومان، مردم به قرارگاه رزمایش کمک کردند، بیان کرد: این روش و کمک‌های این‌چنینی باید ادامه‌دار باشد و نگاه زیبای مردم به بحث کمک‌رسانی عبادت است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول