اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«یه روزی دوباره» در جهت امیدآفرینی تولید شد/همراهی واقعیت با فانتزی

تهیه کننده نماهنگ «یه روزی دوباره» گفت: تولید نماهنگ «یه روزی دوباره» در جهت امیدآفرینی به مردم در شرایط فعلی جامعه ساخته شده است.

«یه روزی دوباره» در جهت امیدآفرینی تولید شد/همراهی واقعیت با فانتزی

«مهاجر توحیدپرست» تهیه کننده نماهنگ «یه روزی دوباره» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با اشاره به تولید این نماهنگ گفت: ما در ماوا بخشی داریم که به اتفاق های به روز کشور واکنش نشان می دهد و در همین زمینه ابتدا صوت این نماهنگ در باشگاه رشد سازمان اوج تولید شد. متن سرود این نماهنگ با توجه به حال و هوای کرونایی جامعه نوشته شد و بنا داشتیم بگوییم ما می توانیم  از این سختی ها عبور کنیم.

وی ادامه داد: بعد از تولید سرود ما هم که مجموعه تولید نماهنگ هستیم به کار اضافه شدیم و با توجه به مضمونی که دارد فیلم نامه ای برای آن نوشته شد.

 

این تهیه کننده با بیان اینکه فضای امید آفرینی را در این نماهنگ نشان می دهیم، افزود: در اتاق فکرمان به این ایده رسیدیم که فضای امید را با ایده فانتزی (انداختن جمله  «به یاری خدا مشکلات را شکست خواهیم داد» روی آسمان شهرشان) که مقداری با تخیل همراه است، جلو ببریم.

توحید پرست درباره حضور نوجوان ها در این نماهنگ نیز عنوان داشت: از لحاظ فنی عموما سرودها را این گروه سنی اجرا می کنند اما به لحاظ محتوایی دوست داشتیم طیفی باشند که امید به ساختن دارند و خانواده روی آنها و توانایی هایشان حساب می کند.

وی با اشاره به هدف از طراحی و اجرای این نماهنگ و ایجاد امیدآفرینی در مخاطب نیز گفت: هدفمان این بود که مخاطب با دیدن این نماهنگ، حال خوبی داشته باشد و امید را به او تزریق کنیم. در وهله بعدی می خواستیم از این طریق تشکری کنیم از خانواده هایی که به طور مستقیم با کرونا در ارتباطند مثل پرستاران و خانواده هایشان. در اصل ما از فضای قرنطینه به نفع جامعه مان بهره بردیم و اینکه اگر همه با هم همراه شویم می توانیم از این مشکل هم به راحتی عبور کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول