اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افت فشار و قطعی آب در مشیریه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴روز پنجشنبه

روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای منطقه۶تهران(شهرری) در اطلاعیه‌ای از افت فشار و قطعی آب در مشیریه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴روز پنجشنبه خبر داد.

افت فشار و قطعی آب  در مشیریه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴روز پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، به دلیل انجام عملیات اصلاح و بازسازی شبکه و رفع تأسیسات معارض بزرگراه جدیدالاحداث رستگار مقدم، محدوده انجام این عملیات در شهرک مشیریه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴روز پنجشنبه یکم خردادماه دچار قطع آب و افت فشار خواهد شد.

در اطلاعیه روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای منطقه۶تهران(شهرری) آمده است: به آگاهی‌ شما شهروندان محترم می‌رساند با توجه به انجام عملیات اصلاح و بازسازی شبکه و رفع معارض بزرگراه جدید الاحداث رستگار مقدم، در شهرک مشیریه، محدوده انجام این عملیات در خیابان ۲۰متری اعظم (کوچه های حاتمی، سقامنش، طغیانی، نوده فراهانی و افندی شبستری)، از ساعت۱۰ صبح تا ۱۴ روز پنجشنبه ۹۹/۳/۱ به مدت ۴ ساعت دچار افت فشار و یا قطع آب خواهد شد.

محدوده افت فشار و یا قطع آب از شمال خیابان ۲۰متری زرین خواه، از جنوب خیابان شهید هاشمی، از شرق خیابان ۲۰متری اعظم و از غرب خیابان شهید سلیمی خواهد بود و تانکرهای آب آشامیدنی برای رفع احتیاج‌های ضروری در منطقه مستقر خواهد بود.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/ت/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول