اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آغاز طرح سفره مهربانی آستان قدس رضوی در استان کرمان

طرح سفره مهربانی آستان قدس رضوی در قالب توزیع 25 هزار بسته غذایی در استان کرمان آغاز شد.

آغاز طرح سفره مهربانی آستان قدس رضوی در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در حاشیه آغاز طرح سفره مهربانی آستان قدس رضوی در استان کرمان اظهار داشت: با برگزاری این رزمایش آستان قدس رضوی یک حرکت فرهنگی و دینی رقم زد.

امام جمعه کرمان با اشاره به روز جهانی قدس بیان داشت: روز قدس روز دفاع از اسلام و آرمان‌های بارز مردم فلسطین و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی که این سرزمین را سال‌ها اشغال کرده است و امیدواریم هر چه زودتر نابودی آن و پیروزی این ملت مظلوم را شاهد باشیم.

وی افزود: هر زمان اتفاق و حادثه‌ای در سطح کشور رخ می‌دهد، آستان قدس تصاویر بسیار ارزشمند و ماندگاری را خلق می‌کند که از جمله آن وجود ویروس منحوس کرونا که در سطح دنیا بی‌رحمانه می‌تازد و جان بسیاری از عزیزان ما را گرفته و مشکلات بسیاری به وجود آورده است به فرمان مقام معظم رهبری در سراسر کشور رزمایش کمک‌های مومنانه صورت گرفت.

 

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: وجود امام رضا (ع) یک فرصت طلایی برای کشور ما بوده و افتخار ما نیز وجود بارگاه این امام همام است و این حضور فرصت‌های فراوانی در طی تاریخ برای ملت ایران خلق کرده است از جمله کمک‌های فراوانی که در مقاطع مختلف در سطح آستان خراسان رضوی و همچنین کشور بوده است.

علیدادی‌سلیمانی عنوان کرد: مهمتر از کمک مادی آستان جنبه معنوی و متبرک‌بودن این کمک‌ها است تا به دست نیازمندان واقعی برسد وامیدواریم قبول درگاه حق قرار گیرد.

صرف 60 میلیارد ریال هزینه برای بسته‌های غذایی

 صابری مسؤول نمایندگی آستان قدس در کرمان نیز اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ آستان قدس رضوی با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری نسبت به تامین بخش مختصری از نیارمندی‌های آسیب‌دیدگان از کرونا اقدام کرد.

وی بیان داشت: بر همین اساس ۲۵ هزار بسته غذایی شامل ۱۲ قلم از جمله قند، شکر، روغن، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، برنج، نمک و نبات تبرکی و ... به استان کرمان اختصاص داده شد.

وی افزود: سعی کردیم که اطلاعات درستی از دست‌اندرکاران اخذ کنیم و از آنها در کار توزیع استفاده کنیم.صابری ارزش ریالی هر بسته غذایی را ۲۴۰ هزار تومان عنوان کرد و تصریح کرد: در مجموع ۶۰ میلیارد ریال بسته در میان آسیب‌دیدگان از کرونا و همچنین سیل در ۱۳۲ شهر و بخش استان توزیع می‌شود.

صابری عنوان کرد: با توجه به محدودیت تعداد بسته‌ها تقسیم‌بندی نسبی میان مناطق صورت گرفته است و از فردا در بین مناطق مذکور توزیع می‌شود تا روز عید فطر به دست نیازمندان برسد.

صابری ابراز داشت: جا دارد از تلاشگران نهاد سلامت که طی سه ماه گذشته از جان گذشتگی و ایثار فراوان داشتند، تقدیر کنیم و همچنین از مردم همیشه در صحنه که گوش به فرمان ولایت بوده و در این رزمایش کمک می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۰۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول