اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شناسایی ۱۰۴ مبتلای به «کرونا» در هرمزگان در آخرین روز اردیبهشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با شناسایی ۱۰۴ مبتلای جدید به کرونا در هرمزگان، شمار مبتلایان قطعی به ۲۱۶۳ نفر رسید.

شناسایی ۱۰۴ مبتلای به «کرونا» در هرمزگان در آخرین روز اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۱۷۸ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده که از این تعداد با احتساب ۱۰۴ بیمار جدید، شمار مبتلایان به ۲۱۶۳ نفر رسید.

وی افزود: از بین افراد مبتلاشده تاکنون ۴۹۲ نفر پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌‌اند و همچنین ۱۵۶۹ نفر از بیماران تحت مراقبت خانگی هستند و ۲۴ نفر نیز در نقاهت‌گاه‌ها حضور دارند و ۴۴ بیمار مبتلا به کرونا هم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: طی یک روز اخیر ۳نفر از بیماران در استان شامل یک مرد ۶۴ ساله بدون بیماری زمینه‌ای، مرد ۴۳ ساله با سابقه فشار خون بالا و بیماری قلبی و یک مرد ۴۲ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای جان خود را از دست داده‌اند و شمار فوت‌شدگان براثر کرونا در استان به ۳۴ نفر رسید.

به گفته فرشیدی از ۱۰۴ نفری که طی ۲۴ ساعت اخیر در بندرعباس نتیجه تست آنها مثبت شده، ۸۱ نفر از بندرعباس، ۱۲ نفر در میناب، ۷ نفر در رودان، ۱ نفر حاجی‌آباد، ۱ نفر بندرخمیر، ۱ نفر در بندرلنگه و ۱ نفر در پارسیان بوده‌اند.

وی مبتلاشدگان به کرونا در شهرستان‌های هرمزگان را به شرح ذیل اعلام کرد: 

بندرعباس ۱۶۱۱ نفر
میناب ۱۹۱ نفر
قشم ۹۱ نفر
رودان ۵۸ نفر
کیش ۵۴ نفر
حاجی‌آباد ۵۱ نفر
بندرلنگه ۳۶ نفر
بندرخمیر ۲۸ نفر
پارسیان ۱۸ نفر
بستک ۱۲ نفر
جاسک ۷ نفر
سیریک ۳ نفر
بشاگرد ۳ نفر

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول