اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ورود پنجمین کشتی حامل برنج در بوشهر/ 1000 تُن شکر انبار شده است

مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از پهلوگیری کشتی 12 هزار تنی برنج در بندر بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: فرداشب پنجمین کشتی حامل 12 هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر پهلو می‌گیرد که با پهلوگیری این کشتی در مجموع 57 هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر تخلیه شده است.

ورود پنجمین کشتی حامل برنج در بوشهر/ 1000 تُن شکر انبار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدمحمد هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 12 انبار برای تحویل گندم کشاورزان فعالیت می‌کند، اظهار داشت: 12 انبار شامل 5 انبار اداره کل غله و 7 انبار مباشر تعاون روستایی در تحویل‌گیری گندم‌های برداشتی کشاورزان به صورت خرید تضمینی فعالیت می‌‌کنند.

مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از افزایش برداشت گندم نسبت به پیش‌بینی انجام شده خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی خرید 108 هزار تن گندم  از کشاورزان استان بوشهر شده بود که تاکنون 114 هزار تن گندم برداشتی از مزارع استان بوشهر خریداری و تحویل انبارهای ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات کشاورزان در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود افزود: از 114 هزار تن گندم خریداری شده از کشاورزان مبلغ 260 میلیارد تومان بابت خرید 104 هزار تن آن به حساب کشاورزان واریز شده و هزینه خرید  14 هزار تن دیگر به‌زودی پرداخت می‌شود.

هاشمی افزود: 100 هزار تن از گندم‌های خریداری شده به صورت مستقیم به انبارهای پنج گانه اصلی  و 14 هزار تن دیگر از طریق انبارهای مباشر تحویل شده است.

وی میزان ذخیره برنج در انبار را دو هزار تن دانست و بیان کرد: بیش از یک‌هزار تن شکر نیز در انبارهای اداره کل غله ذخیره شده و این در حالی است که توزیع برنج و شکر با قیمت مصوب از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت ادامه دارد.

مدیر‌کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از پهلوگیری کشتی 12 هزار تنی برنج در بندر بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: فرداشب  پنجمین کشتی حامل 12 هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر پهلو می‌گیرد که با پهلوگیری این کشتی در مجموع 57 هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر تخلیه شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول