اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیل با جدیت پیگیری می‌کنیم/ افتتاحیه متمرکز مرحله چهارم احداث ۱۴۰ واحد مسکونی

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: هرچند که یک سال از سیل گذشته اما ما هنوز موضوع مرمت، احداث و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیل را رها نکرده‌ایم و آنرا به جد پیگیری می‌کنیم.

بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیل با جدیت پیگیری می‌کنیم/ افتتاحیه متمرکز مرحله چهارم احداث ۱۴۰ واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه متمرکز مرحله چهارم احداث ۱۴۰ واحد مسکونی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در مناطق سیل‌زده استان اظهار کرد: هرچند که یک سال از سیل گذشته اما ما هنوز موضوع مرمت، احداث و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیل را رها نکرده‌ایم و آنرا به جد پیگیری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: به شما برادران و خواهران عزیزم قول می‌دهم تا آخر کنارتان خواهیم ماند چراکه خدمت‌رسانی به شما را رسالت خود می‌دانیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: یکی از اهداف اصلی احداث «کانال‌های بندولی دیگجه» در شهرستان و تسریع روند ساخت سد نرماب جلوگیری از وقوع مجددا سیل و سیلاب‌های ناگهانی فصلی است.

ملک‌شاهکویی افزود: دست ۳۲ هزار نیروی بسیجی که در رفع مشکلات سیل مجاهدت کردند و شاید کمتر زحماتشان به تصویر کشیده شده است را می‌بوسم و از زحماتشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول