اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رهبر دینی کلیمیان ایران: پیروان حضرت موسی برای نجات مردم تحت ستم صهیونیست‌ها دعا کنند

رهبر دینی کلیمیان ایران از آنان خواست امروز در روز جهانی قدس برای نجات همه مظلومین جهان به خصوص مردم تحت ستم حکومت صهیونیستی دست به دعا بردارند.

رهبر دینی کلیمیان ایران: پیروان حضرت موسی برای نجات مردم تحت ستم صهیونیست‌ها دعا کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، خاخام یونس حمامی لاله‌زار رهبر دینی کلیمیان ایران با صدور بیانیه‌ای از آنان خواست امروز در روز جهانی قدس برای نجات همه مظلومین جهان به خصوص مردم تحت ستم حکومت صهیونیستی دست به دعا بردارند.

جماعت محترم شالم

با آروزی سلامتی و رفع بلایا از پیشگاه خداوند متعال برای همه جهانیان به ویژه هموطنان گرامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، با توجه به عدم امکان راهپیمایی در بسیاری از شهرها، از کلیه هم‌کیشان گرامی درخواست می‌گردد برای نجات همه مظلومین جهان به خصوص مردم تحت ستم حکومت صهیونیستی در روز جمعه 1399.3.2 همزمان با روز جهانی قدس، دست به دعا برداشته و از درگاه خداوند منان درخواست برقراری عدالت جهانی، صلح و صفا و آرامش نمایند.

بدیهی است حضور یکپارچه کلیه پیروان حضرت موسی کلیم‌الله در این مراسم، ادامه تلاش یهودیان آزاده در افتراق بین صهیونیسم سیاسی با یهودیت توحیدی است. همه یهودیان حق‌جو مخالفت خود را با اعمال ظالمانه ارتش صهیونیستی بیان کرده و از سوی دیگر، رفتارهای ضد مذهبی رژیم حاکم بر اسرائیل، که به هیچ وجه با معیارهای شریعت و فقه یهود سازگاری ندارد را محکوم می‌نمایند.

با تقدم احترام

خاخام دکتر یونس حمامی لاله‌زار

رهبر دینی کلیمیان ایران

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول