اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مرحله سوم کمک مومنانه| ازتوزیع 10 هزار بسته غذایی تا کمک بیش از یک میلیاردی به مددجویان

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) لرستان در رزمایش همدلی و توزیع 10 هزار بسته معیشتی برای مددجویان امداد استان، اظهار کرد: اقدام سخاوتمندانه امروز برای محرومان در قالب رزمایش مواسات انفاق و احسان است.

مرحله سوم کمک مومنانه| ازتوزیع 10 هزار بسته غذایی تا کمک بیش از یک میلیاردی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جاسم محمدی فارسانی عصر امروز در رزمایش همدلی برای ایران همدل و توزیع 10 هزار بسته معیشتی برای مددجویان امداد لرستان، اظهار کرد: اقدام سخاوتمندانه امروز برای محرومان در قالب رزمایش مواسات انفاق و احسان است.

وی خاطرنشان کرد: پس از بیانات رهبر انقلاب درخصوص رزمایش مواسات و همدلی در نیمه شعبان، مجموعه کمیته‌امداد از جمله نهادهایی بود که به امر رهبری لبیک گفت.

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) لرستان با اشاره به اطعام مددجویان این نهاد در استان، افزود: تا روز گذشته بیش از 162 هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

محمدی فارسانی بیان داشت: این کمک‌ها در بین نیازمندان و افراد مناطق محرومی که از طریق مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج شناسایی شده‌اند، توریع گردید.

وی، هزینه 162 هزار پُرس غذای گرم را بیش از 2 میلیارد عنوان و تصریح کرد: این روند توزیع تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از توزیع بیش از 19 هزار بسته غذایی بین مددجویان این نهاد تا روز گذشته خبر و ادامه داد: هزینه این بسته‌ها بیش از سه میلیارد تومان بوده است.

محمدی فارسانی ادامه داد: همچنین طی 26 روز گذشته، 585 میلیون تومان از طریق کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به مددجویان کمک شده، ضمن اینکه خیرین بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان نیز به صورت بسته‌های غذایی کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رزمایش امروز با هدف توزیع 10 هزار بسته غذایی بین مددجویان برگزار شده است، گفت: ارزش  این بسته‌ها بیش از 2 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/85018/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول